  • 21. Data: 2014-01-27 11:20:20
    Temat: Re: No to jednak ten Android.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.01.2014 10:18, masti pisze:

    > ale po co?
    Po to, żeby nie działały.

    > Problemem nie jest android tylko Twoje przywyczajenia.

    Mam jeszcze inne, jak chodzenie do kibla a nie w pole.

  • 22. Data: 2014-01-27 11:31:06
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.01.2014 09:07, atm pisze:
    /.../

    > Wziales telefon, ktory mialby sens moze z 4 lata temu. Taka ilosc
    > pamieci niedlugo przelozy sie na lagi, zrywanie plynnosci podczas
    > przewijania itd. Slaby procesor w zaden sposob tego nie poprawi.
    > Niedlugo zaczniesz narzekac, ze wolny i do niczego. To jak z tym dobrym
    > bo tanim winem.

    Jak będę to będę, a jak nie będę to nie będę. Na razie nie to jest
    problemem.
    Alfabetyczna lista aplikacji bez grupowania mi się nie podoba.
    /.../
    > To chyba cecha PDFa, ze niezaleznie od urzadzenia zachowuje przewidziany
    > przez tworce uklad, co?

    Dlatego przydał by się jakiś format, na który się to da konwertować.

  • 23. Data: 2014-01-27 11:35:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-27 11:31, Smok Eustachy wrote:
> [...]
    > problemem.
    > Alfabetyczna lista aplikacji bez grupowania mi się nie podoba.

    Masz na mysli foldery? Jesli tak to sa juz od pewnego czasu. Zreszta
    zaleznie od uzywanego launchera mozna sortowac ikony na rozne sposoby.

    > /.../
    >
    > Dlatego przydał by się jakiś format, na który się to da konwertować.

    To juz robota do wykonania na PC. Niestety efekty czesto sa kulawe.
    Jakies dziwaczne akapity, znaki konca linii itp zas po ich usunieciu z
    automatu teks czesto sie zlewa w calosc. Lepiej poszukac czegos w doc,
    rtf lub txt.

  • 24. Data: 2014-01-27 11:38:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 Jan 2014 11:20:20 +0100 osobnik zwany Smok Eustachy
    napisał:

    > Po to, żeby nie działały.

    większość porządnie napisanych aplikacji wyłącza się gdy z nich wychodzić
    część nie. Możęsz zainstalować jakiegoś task killera, gdize możesz zabić
    wszystkie niepotrzebne aplikacje lub pojedynczne.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2014-01-27 14:43:51
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-27 10:19, atm pisze:

    > Czy warto odcinac sie od Googla w tej kwestii?
    > Na "wolnym" rynku z pewnoscia znajdzie sie troche aplikacji ale zreguly
    > nie beda to duze produkcje komercyjne.

    Tak zainstalowałem Kasperski IS.
    Ściągnienty ze strony, wgrany do Downloads,
    kliknięty i zainstalowany.
    W sklepie play nie ma jeszcze najnowszej wersji.
    (dwa tyg. temu nie było, tylko jakieś starocie)

    JD

  • 26. Data: 2014-01-27 14:48:47
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-27 02:33, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 26.01.2014 13:38, ToMasz pisze:
    > /.../
    > Android jest mniej- więcej taki sam na każdym telefonie.

    Nie, na Sony będzie inny, na Samsungu inny, a na HTC i NEXUSie jeszcze inny.

    > Jak rozumiem program ściągnięty przez gogle pleja mam odinstalować w
    > gogle pleju a ściagnięty przez samsung appsa w samsung appsie? I mam
    > pamiętać, która jest skąd?

    Najszybciej to Ustawienia>Menadżer aplikacji> są tam wszystkie do
    odinstalowania

    JD

  • 27. Data: 2014-01-27 18:20:38
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2014-01-27 11:35, atm pisze:

> [...]
    > Jakies dziwaczne akapity, znaki konca linii itp zas po ich usunieciu z
    > automatu teks czesto sie zlewa w calosc. Lepiej poszukac czegos w doc,
    Ostatnie wersje Calibre już jako tako dają radę pdfom.
    Trzeba tylko użyć tych opcji od przetwarzania heurystycznego.

  • 28. Data: 2014-01-27 20:36:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 52e624b9$0$2158$6...@n...neostrada.pl

    > Czy warto odcinac sie od Googla w tej kwestii?

    Nie odcinam się.

    > -system komentarzy, ktory dosc szybko pozwala sie zorientowac czy warto sie
    zainteresowac dana aplikacja

    Chyba nigdy nie kierowałem się tymi komentarzami.
    Instaluję, sprawdzam i wywalam, albo zostawiam.

    > -mozliwosc zwrotu przez 15 min od zakupu

    Po prostu wywalam.

    > -duzy wybor aplikacji calkowicie darmowych bez reklam

    To prawda. Albo z reklamami, ale takimi, które nie przeszkadzają.

    > -ogromny wybor pozostalych w tym platne maja bardzo przyzwoite ceny

    Nie kupiłem żadnej.

    > -automatyczne aktualizacje na biezaco

    Zmora... ;)

    > -czeste promocje (polecam AppSales)

    Jakoś nie trafiam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2014-01-27 21:09:32
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > OO. Czy do kupna telefonu mam się tak samo przymierzać jak do
    > transatlantyka?
    1. Twój wybór. O taką polskę walczyliśmy. Masz prawo wdepnąć w kupe
    2. To nie jest telefon. telefonu w nim jest parę procent. to urządzenie
    z systemem android. system ma to do siebie, że daje dość duże
    możliwości, ale wymaga programów. czasem "wbudowanych" czasem do
    samodzielnej instalacji.

    > Jak wyciągam słuchawki z telefonu to przestaje grać na każdym czy na
    > niekażdym?
    w zależności od ustawień, a właściwie od tego co program nakazuje. po
    wetknięciu słuchawek może się uruchamiać mp3 player, albo cokolwiek.
    natomiast jeśli wyjęcie słuchawek, szczególnie przez przypadek, powoduje
    wyciszenie - to bardzo dobrze

    > Szukam jakiegoś sensownego playera empetrójek i odtwarzacza filmów.
    powodzenia
    >Nie wiem do jakiego formatu te xiązki trzeba
    > konwertować, żeby było dobrze. Paska bym sobie poczytał,
    1 napisz co nie działa. po co w ogóle konwertować
    2 pdf to nie format do czytania książek
    3 pdf->czysty tekst+usunięcie enterów ->czysty tekst. Takie coś otworzy
    każdy czytacz. Także ivona może Ci taki tekst poczytać
    ToMasz

  • 30. Data: 2014-01-28 09:53:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 Jan 2014 01:57:32 +0100, Smok Eustachy <s...@w...pl>
    wrote:
    > Może ktoś wie, jak łatwo zamykać programy? Środkowy klawisz
    przenosi w
    > tło tylko. Prawy - trzeba parę razy puknąć.

    System decyduje o tym, nie ma potrzeby ich "zamykać".

    --
    Marek