  • Data: 2014-01-30 21:29:25
    Temat: Re: No to jednak ten Android.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .pl...
    On 2014-01-30 12:42, J.F wrote:

    >Wiesz, nie da sie napisac aplikacji do robienia zdjec bez nadania jej
    >uprawnien dostepu do aparatu.

    Przeciez nie o tym pisze. Aparat powiadasz ...

    1) odczyt. stat. i ID telefonu,
    2) odczyt sms i mms,
    3) robienie zdjec i filmow,
    4) nagraj dzwiek,
    5) dokladna lokalizacja,
    6) czytaj dane kontaktow,
    7) zmodyfikuj pamiec usb,
    8) modyfikuj ustawienia bezpiecznego systemu,
    9) pelny dostep do internetu,
    10) sterowanie NFC
    11) wyswietl stan sieci i Wifi
    12) zmien stan sieci i wifi
    13 automatycznie uruchamiaj przy starcie systemu
    14 pobierz uruchomione aplikacje,
    15 steruj wibracja

    20 modyfikuj globalne ustawienia systemu
    21 modyfikuj globalna predkosc animacji .

    No dobrze, moze i aparat jest nowoczesny. Potrafi nagrac glosowy
    komentarz, potrafi zapisac pozycje, potrafi wyslac MMS, potrafi
    wydrukowac na drukarce.
    No i musi moc zapisac na dysk.

    Niby rozsadnie. Ale mnie sie nie podoba ze moze sobie sam co minute
    zdjecia cykac i wysylac.

    Albo mam czujnik oswietlenia - luxmeter podaje wartosc ... sam sobie
    mam napisac ?
    Chyba najprosciej by bylo.
    Bo patrze w jeden - chce lokalizacje i pelny dostep do internetu.
    Drugi tylko internet.
    Trzeci chce jeszcze zdjecia robic.

    A zajmuja ... 700k-1MB. Zeby jedna liczbe wyswietlic. Fajny ten
    Android.

    Odpalam aparat ... drobiazg, 43MB pamieci ... No ale ma tyle funkcji

    >Na cos trzeba sie zgodzic, wazne zeby to bylo rozsadne minimum.

    Nie ma rozsadnego minimum. Albo sie godzisz, albo nie ..

    >Hmmm, jesli masz na nim jeszcze A4.3 (bez roota) zainstaluj i uruchom
    >ta aplikacje. Uzyskuje ona dostep do app ops, ktora Google ukrylo.
    >https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.
    infolife.permission
    >Daj znac czy pojdzie i bedzie dzialac bez roota. Deweloper chwali
    >sie, ze nie trzeba miec roota.

    ... co w zasadzie zle swiadczy o systemie. Jakze to - jedna aplikacja
    moze drugiej zmienic uprawnienia ?

    Odpalilem ... sam nie wiem, dziala, czy nie dziala ... cos tam
    pokazuje, ale dziwnie pogrupowane, nie wszystko, efektow nie moge sie
    dopatrzec.

    >Ja uzywam SystemPanel Lite, calkiem fajny programik.

    Weather Widget Service ubija na pare sekund.

    >No sorry, musisz przejrzec poinstalowane playery mp3 :]

    No wlasnie - i to mi sie nie podoba.
    Ale chyba mi ten SystemPanel pomogl.

    >Nie wiem na ile sie on rozni od tego z fabrycznego romu SGS2. Tamten
    >byl cakiem fajny - pokazywal zajetosc pamieci i obciazenie procesora
    >dla kazdej aplikacji. Co wiecej - mial widget, ktory ladnie
    >pokazywal, ze cos w tle tnie baterie.

    A ten nawet nie wiadomo co pokazuje na poczatku.

    J.