  • Data: 2014-02-08 16:19:00
    Temat: Re: No to jednak ten Android.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Raportu z pola bitwy ciąg dalszy:
    1. Zniknęła ikonka telefon z tego takiego czegoś na dole gdzie były
    jeszcze ikonki @mail (jak to wywalić?), "wiadomości", "aplikacje". Jak
    to przywrócić?
    2. Do tego telefonu nadociągało mi kontakty z Google+, przecież ja tam
    nie mam żadnych telefonów nie będę dzwonił do różnych dziwnych
    elementów. Wywaliłem. Pewnie teraz to wywalenie zsynchronizuje i na
    kompie wywali. A niech mają.
    Jak widać najlepiej założyć sobie nowe konto google do telefonu.
    3. Tajemnicą sukcesu Androida jest chyba wrażenie nieodparte, że Google
    demonstruje użytkownikom że ma ich w dupie. Podobnie samsung.
    4. Dobrze, że VLC działa. Żaden praktycznie program dostarczany z
    telefonem nie jest sensowny. Nawet "telefon".
    WURG