  • Data: 2013-08-26 01:26:33
    Temat: Re: No, to ja wrzucam, biore popcorn i sadowie sie wygodnie :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 22:25:26 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
> [...]
    ,Jak_impreza__to_tylko_z_Doda__Wygladala_naprawde_se
    ksownie_.html

    > chyba niewiele sadząc po jakości zdjęć.

    Ty nie patrz na zdjecia, ty patrz ilu fotografow tam blyska.

    Widac oplaca sie stac pod klubem i czekac czy ktos z "pierwszych stron
    tabloidow" sie nie pojawi.

    No chyba ze to takie nadgodziny dla tych, co normalnym czasie nie
    zarobili na chlebek :-)

    J.