  • Data: 2012-10-14 00:00:09
    Temat: Re: No limit w prepaid od DZIŚ!
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JoteR wystukał, co następuje:

    > I to jest naprawdę aż taka rewelacja, jak ogłosił to wątkopodawca?

    Biorąc marazm na rynku - jest to conajmniej spora ciekawostka. No ale równie
    dobrze można mówić, że wiosenne abonamenty no-limit to też w sumie przecież
    guano, bo i tak nikt tego nie potrzebuje...

    > Dlaczego mam rezygnować z telefonu, w którym mogę zdefiniować
    > "blacklistę"?

    Twoja wiadomość implikowała, że ludzie dwoniąc do Ciebie zawracaja Ci dupę -
    więc sugestia rozwiązania problemu...