  • Data: 2012-10-14 12:40:10
    Temat: Re: No limit w prepaid od DZIŚ!
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > Ale za jaką cenę? 50-99 zł na całe 10 dni? Litości...

    Gdzie Ty tam widzisz CENĘ? Ja widzę "po doładowaniu za kwotę X dostaniesz Y
    dni no limit".

    > Ale w tym tytułowym "no limit" masz ściśle oktreślony limit czasowy na
    > ważność połączeń wychodzących i znacznie krótszy czas na owe
    > nielimitowane połączenia do wszystkich. Żenująco krótki.

    Każdy lubi to, co lubi. Jeżeli w abo za 80 (w najbardziej korzystnym
    przypadku) lub za 90 zł dostajesz miesiąc bezpłatnych połączeń, tu (również
    w najkorzystniejszym przypadku) dostajesz to za 120 zł. I potem te 120 zł
    możesz wydać.
    To tak samo, jak w Play pojawił się najpierw pakiet danych, a potem
    bezpłatne połączenia w sieci po doładowaniu. Każdy krzyczał, że drogo,
    zapominając, że to nie jest CENA, a warunek uzyskania bonusa.

    > Gimnazjalista ładujący po 25 zł odłożonych z kieszonkowego będzie starał
    > się wykorzystać owe aż 5 dni na obdzwonienie wszystkich z listy
    > kontaktów, mając w perspektywie wielotygodniowy post. Człowiek dużo i
    > regularnie dzwoniący "po wsiech" będzie wolał wziąć "Formula 4.0" w
    > abonamencie za 8 dych miesięcznie, niż dokarmiać skarbonkę kwotą 5 dych
    > co 10 dni (150 zł/miesiąc). Dla kogo zatem jest ta "rewelacja"?

    Dla tych, którzy tego potrzebują. Albo dla tych, którzy zaczną sobie robić
    skarbonki. I dla operatorów, kórzy zyskają więcej kasy.
    No i reklamy może będą ciekawsze :-P