  • Data: 2016-09-08 21:37:32
    Temat: Re: No i zrobili mnie w bambuko...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Jankowski"

    Przedłużałem abonament w plusie. Nawłączali mi jakichś pierduł typu
    automat odbierający jak ja nie odbiorę i oferujący rozmówcy przysłanie
    do mnie smsa (ciężko było wyłączyć, ale dało się) oraz idiotyczny
    czasoumilacz.

    Jak wyłączyć? Czytamy, czytamy. A, wysłać bezpłatny sms na 80333. No to
    wysyłam.
    Przychodzi odpowiedź "potwierdź jeszcze jednym smsem". Odruchowo
    potwierdzam przez odpowiedź na ten sms, i to był błąd, bo sms przysłali
    z 333, a odpowiedzieć trzeba było na 80333.

    A clou programu jest takie, że ten pomyłkowy sms na 333 okazał się
    płatny 2.52 zł...

    Ch... połamane.
    ---
    Kiedy przenosiłem numer Plusa do innej sieci, Plus odmówił z powodu zerowych
    środków i musiałem 5-taka wpłacić. Pewnie ciągle kombinują jak tu kogoś
    naciągnąć na kasę.