  • 51. Data: 2015-08-16 23:49:53
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 16.08.2015 23:45, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > O czyms zapomnialem?

    O przestrzeganiu PoRD.

    JaceK

  • 52. Data: 2015-08-17 00:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

> [...]
    > na 3 pasmowej drodze bez przejsc i skrzyzowan (Wybrzeze Gdanskie DC o
    > polnocy). Zmierzone laserem 111/60. Tak, w tym miejscu jest 60 (podobno).
    > Szukam i nie moge znalezc, jaka jest tolerancja pomiaru takim
    > urzadzeniem. Pan policjant twierdzi, ze nie ma, pomiar jest dokladny.
    > Jest to zatem jedyny przyrzad na swiecie, ktory jest tak dokladny, ze
    > nie ma podanej tolerancji. Tego nie ma nawet najdrozszy sprzet pomiarowy
    > cokolwiek by mierzyl. Miec a nie miec PJ dzieli w moim przypadku 1 km/h.
    > Nawet jakbym zaskarzyl mandat w sadzie, to czy cala zabawa nie bedzie

    Przyjales mandat?

  • 53. Data: 2015-08-17 00:20:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Albo nawija makaron na uszy albo było więcej i policjant obniżył o tolerancję a i tak
    wyszło 51 więcej. Pewno jak by się popłakal to by użebrał 49 ale jak znam życie to
    zacząl się mądrować i gadać o tolerancji. To mu pokazali miejsce w szeregu.

  • 54. Data: 2015-08-17 00:28:56
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Przyjales mandat?

    Niestety tak.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 55. Data: 2015-08-17 01:24:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Aug 2015 23:00:11 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
    > Powitanko,
    >
    > Alez jest, tylko glosuje na nia jakies 3% wyborcow. No moze teraz bedzie
    > z 5%.

    Ale jak rzucalem odezwe zeby partie zalozyc, to nawet nie
    odpowiedzieliscie "zrob to sam" :-P

    J.

  • 56. Data: 2015-08-17 06:13:02
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-08-16 o 20:45, Shrek pisze:

    > Akurat jeśli chodzi o Wisłostradę, to aplikacja się rozwija tak, że
    > krzyczy "kontrola prędkości" przy każdej zatoczce (akurat z wyjątkiem
    > tej tytułowej).

    to co mnie tam denerwuje to zgłaszanie opcji 'wypadek'
    stoi auto na pasie - ok, wypadek. Ale jk stoi na pasie
    awaryjnym/poboczu/parkingu/w lesie/ to też wypadek. W związku z tym
    funkcjonalność żadna - bo skoro ktoś zgłosił to auto pewnie jest na
    poboczu i nie ma co na to reagować - a wkurza co chwilę
    Poza tym tą aplikację muszę włączyć, wyciągnąć telefon z kieszeni - a cb
    włącza się automatycznie :)

    Łukasz

  • 57. Data: 2015-08-17 06:18:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-17 06:13, dddddddd wrote:

    > to co mnie tam denerwuje to zgłaszanie opcji 'wypadek'
    > stoi auto na pasie - ok, wypadek. Ale jk stoi na pasie
    > awaryjnym/poboczu/parkingu/w lesie/ to też wypadek.

    Najczęściej zgłaszają to jako zatrzymany pojazd. Można wyłaczyć to
    ostrzeżenie w opcjach, bo na tej samej wisłostradzie jakieś debile
    zgłaszają "zatrzymane pojazdy" w... zatoczkach do tego przeznaczonych.

    > W związku z tym
    > funkcjonalność żadna - bo skoro ktoś zgłosił to auto pewnie jest na
    > poboczu i nie ma co na to reagować - a wkurza co chwilę

    Wyłącz w opcjach, tak jak ja.

    > Poza tym tą aplikację muszę włączyć, wyciągnąć telefon z kieszeni - a cb
    > włącza się automatycznie :)

    Od pewnej wersji może się włączać razem z połączeniem z zestawem
    głośnomówiącym - bardzo wygodna opcja - wchodzisz włącza się nawet w
    kieszeni, wychodzisz wyłacza się. Polecam. Zwłaszcza, że jak widać można
    w głupi sposób prawko stracić:(

    Shrek.

  • 58. Data: 2015-08-17 06:19:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-17 01:24, J.F. wrote:

    > Ale jak rzucalem odezwe zeby partie zalozyc, to nawet nie
    > odpowiedzieliscie "zrob to sam" :-P

    A zrób. Partia kierowców to mrzonka.

    Shrek.

  • 59. Data: 2015-08-17 06:27:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-16 23:45, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > O czyms zapomnialem?

    O yanosiku włączanym automatycznie po połączeniu z zestawem
    głośnomówiącym i o tym że jeżdzi się ograniczenie +20-30.

    Shrek.

  • 60. Data: 2015-08-17 07:19:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-08-17 o 06:18, Shrek pisze:
> [...]
    > głośnomówiącym - bardzo wygodna opcja - wchodzisz włącza się nawet w
    > kieszeni, wychodzisz wyłacza się. Polecam. Zwłaszcza, że jak widać można

    110 km/h w miejscu, gdzie dopuszczone jest 60. Faktycznie - głupota.
    Tylko czemu żałujesz "ofiarę"?

    --
    MN