  • 161. Data: 2015-08-26 17:41:29
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Znowu oszukujesz że bierzesz tabletki.

    coraz cieniej śpiewasz kogutku

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 162. Data: 2015-08-26 18:44:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ergie"

    Ja pisze o faktach. Fakty są takie że na dzień dzisiejszy jak zostaniesz tak
    zmierzony to raczej nie unikniesz mandatu i tyle.

    W Polsce nie ma zasady zatrutego drzewa - dowody zebrane niezgodnie z prawem
    nadal są dowodami. Boli mnie to ale tak jest.
    ---
    Przecież tu nie chodzi o dowody zebrane niezgodnie z prawem tylko o
    nierelewantność takich dowodów. No wykonał taki pomiar radar, ale co to ma
    do prędkości jakiegokolwiek pojazdu.

  • 163. Data: 2015-08-26 18:49:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Konfabulator"

    Albo tu:
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/w-sadzie-st
    anal-po-stronie-kierowcy-policjant-podpadl-przelozon
    ym,571644.html
    ---
    A to mi się przytrafiło coś podobnego :-)

    Zgłosiłem przestępstwo i dostałem wezwanie z 66.1 kw czyli wprowadziłem w
    błąd organa, pierdzenia chyba.

  • 164. Data: 2015-09-05 14:11:10
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    z wrote:

    > Tak OT.
    > Widząc jak spisuje się Yanosik czy warto jeszcze kupować CB?
    > Aplikacja się rozwija. Wczoraj zauważyłem nawet wyświetlanie pasów
    > ruchu.

    Ale informacje o korkach to losuje sobie nie wiem skad. Tutaj duzo
    pewniejsze sa dane z Google Traffic.

    W ogole idealnie byloby miec Yanosika z mapami google-a. Nie, Waze sie
    nie nadaje. Wyglada jak aplikacja dla dzieci.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 165. Data: 2015-09-05 14:57:12
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 25.08.2015 o 18:26, masti pisze:
    > yansi i Here korzystają z OpenStreetMap.
    > Dokładność ograniczeń jest taka jak dane wprowadzone na OSM

    Here nie korzysta z OSM. Here 'od zawsze' korzysta z własnych map
    (kiedyś pod nazwą Navteq).

    --
    Alf/red/

  • 166. Data: 2015-09-05 16:19:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Alf/red/ wrote:

    > Here nie korzysta z OSM. Here 'od zawsze' korzysta z własnych map
    > (kiedyś pod nazwą Navteq).

    tfu, słusznie. Chyba myślałem o czym innym :)

  • 167. Data: 2015-09-06 10:31:53
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 5 Sep 2015 12:11:10 +0000 (UTC), Rafał Grzelak <s...@d...com>
    wrote:

    >Ale informacje o korkach to losuje sobie nie wiem skad. Tutaj duzo
    >pewniejsze sa dane z Google Traffic.

    To ja jednak wolę NaviExperta. Bo Google jakoś mnie ostatnio pchają w
    korki.

  • 168. Data: 2015-09-10 10:34:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 16 Aug 2015 14:08:10 +0200, w
    <55d07d31$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > W dniu 2015-08-16 o 11:39, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Nie zapytalem na
    >
    > Tak OT.
    > Widząc jak spisuje się Yanosik czy warto jeszcze kupować CB?

    Aktualnie na topie jest Rysiek :).
    Yanosika mam, ale jest przygotowywany do deinstalacji, bo z każdą kolejną
    wersją chodzi coraz gorzej.

    > Aplikacja się rozwija. Wczoraj zauważyłem nawet wyświetlanie pasów ruchu.

    Yanosik jako nawigacja to raczej pomyłka.

  • 169. Data: 2015-09-10 10:35:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 16 Aug 2015 14:08:10 +0200, w
    <55d07d31$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Czy inne nawigacje (płatne?) mają taką funkcjonalność dobrze działającą?

    Naviexpert.

    Ale każda ma niestety błędy w tym zakresie (działają raczej względnie dobrze).

  • 170. Data: 2015-09-10 10:38:50

    Sun, 06 Sep 2015 10:31:53 +0200, w
    <o...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

> [...]

    Napiszmy tak: dane z Yanosika są słabe, a dane Google'a to najwyżej nieco mniej
    słabe. :)

    > To ja jednak wolę NaviExperta. Bo Google jakoś mnie ostatnio pchają w
    > korki.

    No, Naviexpert w ogóle jeżeli chodzi o traffic, to nie ma równych sobie.