  • Data: 2015-08-16 14:30:03
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-16 08:20, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,
    >
    > ... przekraczajac predkosc o 51 km/h w terenie zabudowanym roslinnoscia
    > na 3 pasmowej drodze bez przejsc i skrzyzowan (Wybrzeze Gdanskie DC o
    > polnocy). Zmierzone laserem 111/60. Tak, w tym miejscu jest 60 (podobno).
    > Szukam i nie moge znalezc, jaka jest tolerancja pomiaru takim
    > urzadzeniem. Pan policjant twierdzi, ze nie ma, pomiar jest dokladny.
    > Jest to zatem jedyny przyrzad na swiecie, ktory jest tak dokladny, ze
    > nie ma podanej tolerancji. Tego nie ma nawet najdrozszy sprzet pomiarowy
> [...]

    Ten przepis to zwykly bubel prawny. I zabrano ci prawo jazdy bo .... bo tak!

    Zreszta nie rozumiem, jak w normalnym kraju mozna stracic prawo jazdy za
    nic (bo taka jazda to jest za nic - tylko jakie hipotetyczne zagrozenie
    - co do ktorego mozna sie w ogole spierac czy istnieje albo na ile jest
    realne) a za faktyczne spowodowanie zdarzenia drogowego mozna sie
    wywinac bez niczego (nie wzywajac policji) albo 6 pkt i 300.

    A do tego oznakowanie jest problematyczne. Jechalem ostatnio zupelnie
    nieznana mi trasa. Specjalnie zafiksowalem tempomat na 90 - tak na
    wszelki wypadek.

    Pomimo, ze starałem się uważac, to i tak parę razy złapalem sie na tym,
    że widziałem tablicę - ale już kończącą obszar zabudowany.
    Albo, ze z na nią właśnie czekałem i jakoś też się nie doczekałem - za
    to pojawila sie kolejna o poczatku.

    Nie wiem co jest z tymi znakami ale ich po prostu łatwo ich nie
    zauważyć. Kolorystyka? wielkość? połozenie?

    --
    mk4