  • 41. Data: 2013-09-07 23:16:33
    Temat: Re: No i po Nokii
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 07 Sep 2013 22:17:38 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nawet jeżeli powyższe jest prawdą to nie widzę specjalnych
    > problemów.

    A jeśli backup ma 6GB na ten przykład?

    > Hmmm, mam wrażenie, że rzeczywistość wygląda jednak inaczej.

    ile masz telefonów z WP8?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 42. Data: 2013-09-08 17:24:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-07 23:16, Waldek Godel pisze:

    > A jeśli backup ma 6GB na ten przykład?

    Hmmm, sporo. Niemniej nie robi się tego co tydzień.

    > ile masz telefonów z WP8?

    To muszę ich mieć jak dużo? Problem w tym, że nie korzystam
    z operatorów wirtualnych i tego nie sprawdzę. Jednak Virgin
    sprzedaje telefony oparte na WM8, więc nie sądzę, by nie
    można było odtworzyć backupu za pomocą połączenia z wykorzystaniem
    *ich* karty, czyli MNVO.

  • 43. Data: 2013-09-08 18:07:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 17:24:46 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Hmmm, sporo. Niemniej nie robi się tego co tydzień.

    Robi się to np. po naprawie gwarancyjnej telefonu, którą miałem

> [...]
    > sprzedaje telefony oparte na WM8, więc nie sądzę, by nie
    > można było odtworzyć backupu za pomocą połączenia z wykorzystaniem

    Nie, nie można. Chyba, że będa używać tego samego APN co sieć macierzysta.
    I o ile znam operatorów, to oni sprzedają usługi i telefony.
    A nie telefony z możliwością backupu i restore.

  • 44. Data: 2013-09-08 18:18:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 18:07, Waldek Godel pisze:

    > Robi się to np. po naprawie gwarancyjnej telefonu, którą miałem

    Shit happens.

    Nie zdarza się co tydzień. Przez kilkanaście lat korzystania
    z GSM, zdarzyło mi się naprawiać telefon gwarancyjnie może ze 2 razy.
    Prywatnie.

    > Nie, nie można. Chyba, że będa używać tego samego APN co sieć macierzysta.

    Z ciekawości kiedyś sprawdzę. Póki co, to z tego co czytałem/słyszałem
    itd. to problem tkwił w ograniczeniu wielkości pakietu.

    > I o ile znam operatorów, to oni sprzedają usługi i telefony.
    > A nie telefony z możliwością backupu i restore.

    Brak takiej możliwości łatwo zareklamować.

  • 45. Data: 2013-09-09 09:54:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

    > No to masz pecha, bo ja mam juz chyba z rok i dziala dobrze :-)

    Ale trzeba przyznać że się starałem mieć MS choć padał .. ale po czasie
    wróciłem do Logi i odpukać działa dobrze choć wqr. mnie jej click (MS miał
    taki fajny cichy)

  • 46. Data: 2013-09-09 16:38:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 7 Sep 2013 08:52:15 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale nie myl hardware z software.

    Nie mylę, piszę o ogólnym podejściu. WP jest skopany "by design", W8 jest
    niedorobiony oraz skopany "by design":
    http://www.theregister.co.uk/2013/09/05/smbs_to_be_w
    indows_wallflowers/
    (czytać powoli i ze zrozumieniem)

    > A nie zapatrzenie w Apple, jak to sam pisales kiedys ?

    Nie czytałeś dokładnie - zapatrzenie w Apple legło u źródła. Oni
    najwidoczniej zauważyli, że stada baranów uwielbiają być strzyżone i
    twórczo rozwinęli tą koncepcję, posuwając się do rzeczy, na które nawet
    Jobs by się nie odważył

    > P.S. Rozyjski portal chce zatrudnic Snowdena
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103086,14370679,Rosyjski
    _Facebook_chce_zatrudnic_Snowdena__Dbalby.html

    > Agent dolu ? :-)

    Nie, naśladowca O'Learyego.
    To, że piszą, że chcieliby zatrudnić, niekoniecznie znaczy, że chcą
    zatrudnić. Palnie się taki bonmot, który do niczego nie zobowiązuje, a
    tysiące gaciali to podchwyci i już jest darmowa reklama.
    Najgorszy problem jest jak reklama zacznie żyć tak silnie własnym życiem,
    że powracając ze zdwojoną siłą stworzy myśl, żeby to naprawdę wprowadzić
    (jak miejsca stojące w samolotach i płatne toalety)

  • 47. Data: 2013-09-09 17:43:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    >Nie mylę, piszę o ogólnym podejściu. WP jest skopany "by design", W8
    >jest
    >niedorobiony oraz skopany "by design":

    Ale co innego "skopac" program w zalozeniach, a co innego zrobic
    hardware niestarannie, tak ze np odbiornik do myszki co sie grzeje.

    >http://www.theregister.co.uk/2013/09/05/smbs_to_be_
    windows_wallflowers/
    >(czytać powoli i ze zrozumieniem)

    Czytam, czytam, ale nie bardzo rozumiem.

    Utrudniaja sprzedaz programow "na zamowienie" ?
    To sie dla nich zle skonczy, wiec pewny jestem ze dojda do
    porozumienia :-)

> [...]
    >najwidoczniej zauważyli, że stada baranów uwielbiają być strzyżone i
    >twórczo rozwinęli tą koncepcję, posuwając się do rzeczy, na które

    No to co - zauwazyli i rozwineli, czy w d* maja klienta bo NSA placi ?

    J.

  • 48. Data: 2013-09-09 18:17:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 9 Sep 2013 17:43:01 +0200, J.F napisał(a):

    > Czytam, czytam, ale nie bardzo rozumiem.

    to widać..

    > Utrudniaja sprzedaz programow "na zamowienie" ?
    > To sie dla nich zle skonczy, wiec pewny jestem ze dojda do
    > porozumienia :-)

    #walimnieto
    Chodzi o to, że programy pod desktopowe Windows 8 i pod IFKAM zostały
    zamknięte do jedynie słusznego sklepu (za drobnym, jedynie słusznym
    haraczem 30% na koszta obsługi NSA i emeryturę Ballmera)
    Bo - wicie, rozumicie - trynd taki jest.
    Dżobs wkurzony przez konkurencję zaczął wszystko patentować, Ballmer
    wszystko instalować przez centralny sklep (i serwery NSA)

    Tak samo jak bezsensownie kompletnie zamknięto Windows Phone.