  • 31. Data: 2013-09-07 16:31:33
    Temat: Re: No i po Nokii
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-06 12:27, Waldek Godel pisze:

    > Microsoft BYŁ OK, natomiast ostatnie lata to stabilna prosta. Szkoda tylko,
    > że prawie pionowo w dół.
    > Same wpadki: WP7, WP8, Windows 8, Kin, Xbox ONE, ostatnie systemy
    > serwerowe, Office 2013 i tak długo by wyliczać. Masakra.

    Pomieszałeś oprogramowanie ze sprzętem i tak naprawdę nie bardzo
    wiem co chciałeś udowodnić. Jedne produkty są ok i się przyjmują,
    inne nie są ok i się przyjmują, są też takie, które są ok
    i się nie przyjmują.

    > Najwidoczniej mają zapewnione finansowanie z NSA na wiele lat, więc nie
    > muszą się martwić klientami.

    Pewnie tak :>

  • 32. Data: 2013-09-07 16:33:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 07 Sep 2013 16:31:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    > wiem co chciałeś udowodnić. Jedne produkty są ok i się przyjmują,
    > inne nie są ok i się przyjmują, są też takie, które są ok

    To, o co się najbardziej wściekali userzy Xboxów (i co spowodowało, że MS
    chwilowo - i częściowo - ustąpił) było sprawą czysto programową. Oraz
    założeń systemowych do tych programów. Tak samo jak założenia programowe w
    dużej mierze spowodowały, że Windows Phone nie nadaje się do użytku

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2013-09-07 16:38:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-07 08:57, J.F. pisze:

    > No to masz pecha, bo ja mam juz chyba z rok i dziala dobrze :-)

    Ja oprócz prywatnie posiadanych wyrobów MS (z którymi
    kłopotów nie mam) mam trochę więcej wśród użytkowników różnej
    maści (kontekstowo: klawiatury/myszki) i jakoś dają radę mimo
    eksploatacji daleko odbiegającej od tego, co producent zakładał ;)

  • 34. Data: 2013-09-07 17:05:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-07 16:33, Waldek Godel pisze:

    > To, o co się najbardziej wściekali userzy Xboxów (i co spowodowało, że MS
    > chwilowo - i częściowo - ustąpił) było sprawą czysto programową.

    Masz na myśli pomysł ze stałym połączeniem z internetem i jakimiś
    ekstra zabezpieczeniami? To ze sprzętem nie ma zasadniczo związku
    (to kwestia strategii), więc raczej nie ma temat. W środowiskach
    konsolowych (i nie tylko) od dawna jest to znane i z czasem
    dochodzi do różnych kompromisów.

    > Oraz
    > założeń systemowych do tych programów. Tak samo jak założenia programowe w
    > dużej mierze spowodowały, że Windows Phone nie nadaje się do użytku

    Do użytku się nadaje - pytanie tylko, czego od niego człowiek
    oczekuje...

  • 35. Data: 2013-09-07 17:15:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 07 Sep 2013 17:05:04 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Do użytku się nadaje - pytanie tylko, czego od niego człowiek
    > oczekuje...

    Np. możliwości synchronizacji z komputerem i użytecznego backupu
    konfiguracji (czyli dającego się odtworzyć). Kontroli usera nad tym co
    apki robią, oraz możlwości zmiany tego, na co się im pozwala.
    I tysięcy innych drobnych rzeczy

  • 36. Data: 2013-09-07 17:42:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-07 17:15, Waldek Godel pisze:

    > Np. możliwości synchronizacji z komputerem

    Nie ma?

    > i użytecznego backupu
    > konfiguracji (czyli dającego się odtworzyć).

    Hmm, tutaj może i jest jakiś problem, ale nie tylko z WP :>

    > Kontroli usera nad tym co
    > apki robią, oraz możlwości zmiany tego, na co się im pozwala.

    Hmmm, w znakomitej większości zastosowań nie ma takiej potrzeby.
    Podobnie jak u konkurencji...

    > I tysięcy innych drobnych rzeczy

    Cóż, dokładnie takie narzekania (bądź i gorsze) regularnie
    czytam na temat innych systemów...

  • 37. Data: 2013-09-07 19:06:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Sep 2013 15:13:36 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > tylko chodzi o to zeby miec cos czego inni nie maja, malo popularny system
    > z nie najlepiej wyposazonym sklepem to za malo, trzeba miec to 'cos'
    > co odrozni ich produkty od konkurencji

    Maja nazwe rozpoznawalna na calym swiecie. Maje pieniadze na reklamy,
    ba, sa w stanie sami zrobic reklame przez portale, IE i komputery z
    Windows.

    IMO - sprzedaliby. A gdyby jeszcze bylo dobre, to by sie sprzedawalo
    dalej.
    A w sklepie juz ponoc 170 tys aplikacji.

    > nie sprzedaje im sie i chyba nawet na nim traca mimo ze na papierze
    > wyglada ladnie i opiniotworcze portale przyjely z entuzjazmem jako
    > kolejnego ipad killera

    Ciekawe ... ludzie juz nie wierza portalom, czy tak szybko rozniosla
    sie informacja jakie to naprawde g* :-)

    J.

  • 38. Data: 2013-09-07 21:45:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 07 Sep 2013 17:42:20 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie ma?

    Nie ma. Tylko przez chmurę.

    > Hmm, tutaj może i jest jakiś problem, ale nie tylko z WP :>

    ale tylko WP odtwarza backup:
    - WYŁĄCZNIE z chmury
    - PRZED konfiguracją Wifi (czyli po 3G)
    - przed konfiguracją operatora, czyli mając kartę wirtualnego nie
    odtworzysz W OGÓLE. Bo nie.

  • 39. Data: 2013-09-07 22:17:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-07 21:45, Waldek Godel pisze:

    > Nie ma. Tylko przez chmurę.

    Czyli jest.

    > ale tylko WP odtwarza backup:
    > - WYŁĄCZNIE z chmury
    > - PRZED konfiguracją Wifi (czyli po 3G)

    Nawet jeżeli powyższe jest prawdą to nie widzę specjalnych
    problemów.

    > - przed konfiguracją operatora, czyli mając kartę wirtualnego nie
    > odtworzysz W OGÓLE. Bo nie.

    Hmmm, mam wrażenie, że rzeczywistość wygląda jednak inaczej.

  • 40. Data: 2013-09-07 22:26:43
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-03 11:33, Chris pisze:

    > Skończyła się pewna epoka :(