    From: Tomasz Śląski <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: No i mamy kolejne zmiany w TP (iDSL)
    Date: Fri, 23 Feb 2007 21:14:27 +0100

    Użyszkodnik m...@t...pl napisał:

    > co jak co ale UKE wtyka nos w detal co juz zachodzi o regulacje rynku
    > na poziomie ustalania cen dla pana kowalskieo za net co doprowadzi do

    Przecież chodzi tylko o zaprzestanie uzależniania świadczenia jakiejś usługi
    od zakupienia innej - praktyki zabronionej w Ustawie PT.

    Czemu wszyscy (ze zlobbowanymi przez &FT expierdami z KE włącznie) się
    upierają, że Streżyńska reguluje ceny detaliczne na internet? Niech mi ktoś
    pokaże decyzję, w której Pani Prezes wyznacza cenę na detaliczny internet,
    bo ja takiej decyzji nie znam.

    Obniżka cen detalicznych na Nerwozdradę wynikła niestety z chęci &TP do
    zupierdliwienia konkurencji wejścia w BSA. &TP bezlitośnie wykorzystała
    ustalony w PL schemat BSA na zasadzie "cena-minus". Gdyby Nerwozdrada
    kosztowała nadal np. 150 zł, operator korzystający miałby te swoje umowne
    51% *) off, czyli miałby circa 75 zł od łba. Byłoby nieźle. A tak ma -
    wiadomo ile, nadal procentowo to jest te 51% *) opustu, ale od jakiej ceny
    wyjściowej...

    Inna jest sprawa, że sprawa peerigowego dostępu do sieci IP &TP ewidentnie
    gdzieś tam po drodze umknęła czujnemu oku UKE, ale są już prowadzone prace
    nad unormowaniem tej patologicznej sytuacji. Potrwa to jeszcze trochę,
    cierpliwości.

    *) tak, wiem, jest rozróżnienie procentowe opustu dla cennika podstawowego i
    dla cennika promocyjnego.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE