eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNo i mamy Canona 550dRe: No i mamy Canona 550d
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: J-L-F <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: No i mamy Canona 550d
    Date: Mon, 08 Feb 2010 22:56:28 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <hkq1a6$q7e$1@news.onet.pl>
    References: <6...@n...onet.pl> <hkp93v$j1i$1@inews.gazeta.pl>
    <hkph57$7c2$1@news.onet.pl> <hkpv20$j6c$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-30-28.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1265666182 26862 77.254.30.28 (8 Feb 2010 21:56:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Feb 2010 21:56:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hkpv20$j6c$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100208-1, 2010-02-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:847682
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomek pisze:
    >
    >> Idąc tym tropem, to łatwo można zauważyć, że linia dwucyfrowa jest
    >> bublem marketingowym i jako taka, powinna zniknąć.
    >
    > Toż o najlepsze co wyprodukował Canon dla wszystkich prawdziwych
    > fotografów.
    >
    >> Odbędzie się to prawdopodobnie przez zmniejszenie dystansu do linii
    >> trzycyfrowej, a zwiększenie dystansu do linii jednocyfrowej, która
    >> obejmie szersze spektrum opcji z adekwatnym zakresem cen - posiadanie
    >> modelu jednocyfrowego nobilituje, jakby na to nie patrzeć.
    >
    > Kolejnym posunięciem marketingowym na pewno będzie zniszczenie jednej ze
    > swoich linii :) Uszczuplenie wpływów jak wiadomo pozytywnie wpływa na
    > dalszy rozwój firmy
    >
    >
    >> Posiadanie modelu trzy cyfrowego to gańba i tyle, można się tylko
    >> pochlastać z wrażenia przy jagodziance lub wyprzeć myśli na ten temat.
    >>
    >
    > tego nie komentuję
    >
    >
    >> Jakby kto myślał, że sobie jaja robię, to nich zajrzy do klasyka i
    >> poczyta rozważania na temat tego, co ludzie kupują, kiedy kupują - bo
    >> wcale nie kupują tego, co kupują - jak to się prostacko wydaje szerokiej
    >> rzeszy marketingowcom, nie mówiąc o ludzikach nie zorientowanych w
    >> temacie.
    >>
    >>
    >
    >
    > Bo marketingowcy się mylą, nie słuchają ciebie.

    Szkoda dyskutować z Tobą, już po tym, jak reagujesz na mój tekst widzę,
    że za bardzo bystry to nie jesteś, za to trochę nudzisz!




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: