eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaNka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji! [OT?]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji! [OT?]
    Date: Sat, 6 Jun 2009 08:57:08 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <h0d405$d7r$1@news.onet.pl>
    References: h09oq7$4nk$...@n...task.gda.pl
    <9...@h...googlegroups.com>
    <h0bjqb$d1a$1@news.onet.pl>
    <4...@x...googlegroups.com>
    <h0bqvg$uue$1@news.onet.pl> <h0c54n$omu$1@news.onet.pl>
    <9...@t...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: bsw41.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1244271429 13563 83.29.142.41 (6 Jun 2009 06:57:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Jun 2009 06:57:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:251762
    [ ukryj nagłówki ]

    Rafal M wrote:
    > On 6 Cze, 00:10, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >> no to niech operatorzy zachowują sie bona fide...
    >>
    >> na razie jest tak że stary klient jest traktowany jak ustrzelony
    >> frajer, ważny jest nowy klient bo za nowego się płaci bo nowy dobrze
    >> wygląda w statystyce.
    >
    >
    >
    > Dokladnie. Bo niestety, w wielu firmach po podpisaniu umowy (najlepiej
    > cyro na rok, dwa) jestes juz nikim :(
    > Niestety wiekszosc firm w Polsce jeszcze nie nauczylo sie doceniania
    > lojalnosci. A od dawna wiadomo, ze klient lojalny przynosci zyski
    > najnizszym kosztem.

    nie nie nie, w firmach premiuje sie znajdowanie nowych klientów a nie
    utrzymywanie starych.

    statystycznie rzecz biorać w sytuacji małej konkurencji stary klient sam sie
    trzyma, bo mu sie nie chce zmianiać lub konkurencja nic lepszego nei
    proponuje poza ew trochę niższą ceną.

    a nowi klienci dobrze wyglądają w staystykach.

    potrzebna jest deregulacja i regulacja rynku, deregulacj aby nowe podmioty
    mogły łatwo wchodzić (tam gdzie wejście jest trudne bo wymaga dużej
    inwestycji na starcie) oraz regulacja aby stare podmioty jak najmniej mogły
    szkodzić nowym i jak namniej porzeszkadzać klientom w zmianie dawcy usługi.


    patrz co sie dzieje na rynku usług komórkowych, czytałem wywiad z facetem
    Play, w niektórych krajach zmiana operatora kom, to kwestia kilku godzin i
    zero kosztów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: