eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaNka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
  • Data: 2009-06-06 17:07:14
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Cze, 18:54, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > po pierwsze - skoro postrzegasz biznes jako partnerstwo, to dlaczego tak
    > uporczywie korzystasz z uslug operatora, ktorego opisujesz jedynie
    > negatywnie ? dla mnie to kompletnie niezrozumiale, jesli nie podobaja mi sie
    > czyjes zagrywki, to go wysylam na drzewo, a nie podpisuje kolejna umowe

    A znajdziesz mi lepsza oferte od Nki? :)

    > to wylacznie sprawa operatora, jak traktuje swoich klientow
    > jezeli ktos podpisuje umowe i godzi sie na jej postanowienia,

    Tak - jak sie zgodzilem na postanowienia umowy. A jednym z tych
    postanowien jest to, ze w razie zmiany regulaminu moge tego regulaminu
    _nie zaakceptowac i wypowiedziec umowe_ przed okresem na jaki
    obowiazuje.
    I tak zrobilem. Wiec w czym jest problem?

    Pozdrawiam
    Rafal