  • 71. Data: 2009-06-10 21:45:32
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości news:

    >Nie zmienia to faktu, że jeśli komuś nowy regulamin
    > tak bardzo nie odpowiada że rozwiązuje umowę - to nie powinien chyba
    > wracać
    > do tej sieci.

    Bo Ty tak powiedziałeś?
    Co się tak troszczysz o tych operatorów?
    Oni sami sobie poradzą.

  • 72. Data: 2009-06-10 22:00:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie, wszyscy którzy wykorzystują zmianę regulaminu wyłącznie do
    > rozwiązania
    > umowy i podpisania nowej zgarniając nowy telefon.

    Było coś zaproponować klientom w zamian, a nie teraz płakać.
    Który operator o tym pomyślał?

    > Nikt tych ludzi nie zmuszał do podpisania umowy. Skoro nagle im zaczął
    > przeszkadzać regulamin po czym chcieli podpisać nową umowę - najwyraźniej
    > chcieli tylko wyciągnąć kasę od operatora.

    Albo nie dać się dymać.
    Skoro nowym daje się lepsze warunki, to co się dziwić, że każdy chce być
    znowu nowy. ;-)

    >Orange jako jedyna sieć nie robił nikomu problemów.

    I to ich plus, klienci może wrócą.
    Żeby jeszcze wszystko mieli tak tanie i proste jak w Play...

  • 73. Data: 2009-06-10 22:27:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 08:12:31 +0200, vari napisał(a):
    > Wypraszam sobie takie określenie również mnie !
    > Jestem klientem i zdarzało mi się zerwać umowę z powodu zmiany regulaminu.

    A zrywałeś tę umowę tylko po to żeby móc podpisać natychmiast kolejną umowę
    z nowym dotowanym telefonem? Bo o takich właśnie pisałem...

    > Ponieważ.... właśnie Prawo Telekomunkacyjne mi to umożliwia a operator zna
    > to prawo i TAKŻE JEST ŚWIADOMY podpisując umowę ze mną.

    Ależ ja nie mam nic do osób rozwiązujących umowę z powodu zmiany regulaminu
    - sam z tego prawa korzystałem, ale nie po to by wyrwać "fona za zeta".

    > Po prostu w międzyczasie zmniejszył ceny dla nowych klientów (wolno mu) to
    > ja skorzystałem z okazji (wolno mi) jaką daje prawo tego kraju.

    Zgadza się. Ale operator ma też prawo wtedy odmówić Tobie możliwości
    podłączenia na warunkach promocyjnych - i z reguły z tego korzysta...

    > Jeżeli ja jestem cwaniakiem to kim są operatorzy ?

    Co do określenia "cwaniak" to dosyć jasno chyba opisałem że się nie
    kwalifikujesz ;)

    > I miałem taką przygodę z Multimo.
    > Poszło listem poleconym a potem nagrałem że doszło i nawet treść przeczytał
    > z ekranu konsultant.
    > Gdy umowa się skończyła, net działal dalej.
    > Twierdzili że nie mają mojego oswiadczenia.

    No proszę, przydadzą mi się te wiadomości :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 74. Data: 2009-06-10 22:35:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 20:29:44 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Ideą jest nieodrodną córą centertela który zawsze był spowinowacony z TEPSą.
    > jedną z cech jest kretynizm zarządzających tym bajzlem.

    Jakoś dużo mniej głupich pomysłów mieli niż pozostali operatorzy GSM :)

    > podejrzewam zę zrobili sobie głównie szkodę, stracili sporo klientów, którzy
    > poszli do innych sieci i pewnie już nie wrócą do Idei.

    Stracili klientów którzy chcieli naciągnąć operatora na nowy telefon.
    Zachowali się zgodnie z prawem i uczciwie - nie to co Plus, który potrafił
    przywalić karę za zerwanie umowy jeśli się do nich wysłało w trakcie
    obowiązywania cyrografu o treści "z dniem <koniec cyrografu> rozwiązuję
    umowę" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 75. Data: 2009-06-10 23:28:41
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 23:45:32 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Bo Ty tak powiedziałeś?

    Bo tak wynika z czystej logiki. Jak komuś zasady nie pasują to rezygnuje,
    a nie wraca na drugi dzień :)

    > Co się tak troszczysz o tych operatorów?
    > Oni sami sobie poradzą.

    Nie troszczę się, po prostu mnie śmieszy jak to wszyscy zaczęli bronić
    cwaniaków i grzmieć "operator głupio zrobił i stracił klientów".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 76. Data: 2009-06-10 23:30:27
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 00:00:14 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Było coś zaproponować klientom w zamian, a nie teraz płakać.
    > Który operator o tym pomyślał?

    Ależ nikt nie płakał, poza tymi co się napalili na kupno kolejnego telefonu
    za złotówkę i dostali po łbie kaucją :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 77. Data: 2009-06-11 09:19:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Jakoś dużo mniej głupich pomysłów mieli niż pozostali operatorzy GSM
    > :)

    jakoś najwięcej utyskiwań w sieci to znajduje zwykle na tego operatora.

    Ja jestem klientem ERY i jestem zadowolony.

    Sporo sie nasłuchałem historii o tym jak to idea odcinała ludziom telefon
    dzień po terminie zapłaty, nawet bez próby weryfikacji dlaczego forsa nie
    wpłynęła na konto. Pomijając wieczne utyskiwania na ich dezifolinie.

  • 78. Data: 2009-06-11 10:06:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bo tak wynika z czystej logiki.

    Twojej logiki.
    Ona ani z czystością, ani z logiką nie ma nic wspólnego.
    Prędzej z ich przeciwieństwem.

    >Jak komuś zasady nie pasują to rezygnuje,
    > a nie wraca na drugi dzień :)

    Przecież nie wróci do tej samej oferty, tylko Ty chyba tego nie możesz
    pojąć, że zmiana regulaminu to furtka, a nie powód, a zmienić każdy chce
    tylko plan taryfowy (względnie telefon).
    Sam chętnie zmieniłbym Play Mix na Fresh gdyby tylko była okazja.
    Telefon mi niepotrzebny, a pda które mam nie pochodzi od Playa.

    > Nie troszczę się,

    To już lepiej zamilcz, bo wychodzi z Twojej pisaniny co innego.

  • 79. Data: 2009-06-15 21:33:56
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Rafal M pisze:

    > Hmmm, brakuje mi etyki bo nie daje sie komus wykorzystac?
    > Twoim zdaniem etyka jest wtedy, ze jak Ciebie bija to siedzisz cicho i
    > nie krzyczysz?

    Czujesz się wykorzystywany płacąc kwoty na które się umówiłeś ?

    MD

  • 80. Data: 2009-06-15 21:35:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czujesz się wykorzystywany płacąc kwoty na które się umówiłeś ?

    Jeśli od tego czasu operator obniżył ceny (również poprzez promocje) -
    oczywiście.