  • Data: 2015-12-28 20:31:33
    Temat: Re: Nissan Murano
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!
    Dziękuję za odpowiedź!
    Rzeczywiście - wielokrotnie spotkałem się z opinią że jeśli kupować
    Murano to tylko w wersji europejskiej. Jest podobno lepsza jakościowo i
    ma napęd 4x4.
    Dziś oglądałem Murano na parkingu pod marketem i chwilę pogadałem z
    właścicielem - chwalił auto za komfort, ale jak i Ty zwracał uwagę na
    spore zużycie paliwa. Do pracy mam 35-37km w jedną stronę. 80% z tego to
    trasa. Do tego później robię po mieście 10-15km - wiadomo: dziecko,
    szkoła, zakupy itp.
    Tak więc dziennie przejeżdżam około 90km. Zużycie paliwa ma więc jakieś
    znaczenie, ale nie jest ono sprawą priorytetową. Obecne auto pali mi w
    trybie mieszanym ok 10l i gdyby miało do tego dojść 2-3-4l więcej to
    jakoś bym to zniósł:)
    Skrzyni też się boję - uwielbiam automaty i chcę automat w SUVie. DSG
    nie znoszę, więc dlatego w przedbiegach odpadł VW. Optymalnie byłoby
    kupić auto z tradycyjnym automatem:)
    Do żony mówię, że chyba jeszcze nie wyprodukowano auta dla mnie:)
    Piotr