  • Data: 2015-12-28 20:22:55
    Temat: Re: Nissan Murano
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Bardzo dziękuję za opinię!

    Auta które wymieniłeś rzeczywiście są codziennie "na tapecie"! Nie ma
    dnia bym nie oglądał ich na Allegro:)

    Mazdę odpuszczam - niedawno siostrze ukradziono w moim mieście takie
    auto, a na komisariacie okazało się że to już któraś z kolei - nie chcę
    ryzykować, bo auto będzie stało na parkingu niestrzeżonym. Oczywiście
    wykupię AC, ale i tak losu nie chcę kusić:)

    Prawdziwego SUVa jak wspominałem nie potrzebuję - czasem pojadę gdzieś
    na ryby, ale jazda w terenie, błocie itp. raczej nie wchodzi w rachubę i
    nawet nie będę kupował takich opon.

    Xtrail pod względem praktycznym mi odpowiada, ale nie pasuje pod
    względem "optycznym" - jest za bardzo kwadratowy:)

    Nie chcę też padalca z 100-120KM. Teraz w Sonacie (automat) mam 2.0.
    CRDi i 136KM - jest dynamiczna, ale kolejne auto chciałbym z mocą
    pomiędzy 150, a 200KM.

    Może rzeczywiście zostanę przy QQ - choć trudno to nazwać miłością od
    pierwszego wejrzenia. Już bardziej odpowiada mi Captiva. Z roku
    2011-2012 można ją kupić za mniej niż 50tys z pełnym wypasem. Znowu jak
    czytam o niej, to ludzie skarżą się na dość częste usterki.
    Osiołkowi w żłobie dano...
    A Murano odpowiada mi mocą, przeraża trochę zużyciem paliwa, zachęca
    dobrym jakościowo wnętrzem, zewnętrznym wyglądem i nagłośnieniem Bose:)
    QQ w tym zestawieniu wychodzi chyba najlepiej jeśli chodzi o kompromis
    pomiędzy osiągami, wyglądem i ceną.

    Pozdrawiam
    Piotr