    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Niskobud?etowy studyjny flash a fotocela
    Date: Wed, 27 Jan 2010 15:02:07 +0100

    W dniu 2010-01-27 14:40, adam pisze:
    > Użytkownik "cichybartko" napisał

    z+gniazdem+pc.html

    > To nie jest zbyt wygodne rozwiązanie.
    > Przejściówka bez pierścienia mocującego tak sobie trzyma się w sankach.
    > Gniazdo może nie trzymać wtyczki, a kabel plączący się od góry aparatu
    > to irytująca opcja.

    Statywy za ciężkie, wypadające wtyczki, i masa kabli na podłodze ;)
    normalnie nie da się fotografować ;) chyba zajmę się grafiką 3D,
    wszystko nareszcie będzie pod kontrolą. Adam czy trochę nie przesadzasz?
    Oczywiście jeśli jest możliwość zakupu body z gniazdem to nie jest to
    problem wręcz plus, ale nie jest to czynnik decydujący, poza tym zawsze
    pozostaje wyzwalanie radiowe dla wygodnickich ;).
    Osobiście w domowych studiach głównym problem stanowią bardzo prozaiczne
    czynniki, jak miejsce, mocowanie tła, czy kłopotliwe ciągłe składanie
    czy rozkładanie sprzętu. Taki kabelek to pikuś przy tych problemach.
    Dodam że może Twoje problemy wynikały z jakości wykonania takiej kostki
    synchronizacyjnej, z mojej nic nie wypada, fakt kabelek bywa upierdliwy,
    ale bym nie tragizował.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.