  • Data: 2009-08-25 22:52:55
    Temat: Re: Nikon vs. canon
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam 'Adak' Kępiński wrote:
    > Jeśli chodzi o jakość optyczną, to pamiętam siebie lata temu jak
    > właziłem w Nikona - robiłem to głównie dla niezłego 18-70/3.5-4.5, który
    > w porównaniu do 17-40 był przeraźliwie tani itp. itd.

    Ta elka nie jest mistrzem ostrości i jakości, ale to co mnie osobiście w
    niej powaliło to, że jest naprawdę kapitalnie wykonana.

    > Czyżby mezalians z P albo S? ;-)

    Raczej nieboszczką minoltą ;)

    > Jeśli chodzi o cenę to nie przesadzajmy - różnica żadna. Jeśli mówmy o
    > L'kach to darujmy sobie 150pln w te czy we wte.
    > A co do mechaniki - padaka, ale potrafi przeżyc zadziwiająco wiele.
    > Kolega swojego już upuścił około 158 razy, w środku wszystko lata, a
    > szkło ostrzy i jest ostre ;-)

    IMHO to jest adekwatne do ceny - trudno spodziewać się by canon był
    najtańszy i jednocześnie najlepszy. Jest więc tylko najtańszy.

    > No ale bez pczesady ;-)

    Hehe :)

    > I śmieszny maja design te Sono0lotwe szkła - takie karbowane tuby - ale
    > ładne :-)

    Wolałbym, żeby przyjęli styl canona. W te karbowania wpycha się kurz i
    brud, ta guma też nie jest taka jaką by sobie można było życzyć, widziałem
    już poobcierane te gumki. IMHO canon ma to lepie zrobione.
    Oczywiście sony nie wycofa się z takiej stylistyki łatwo i szkoda, bo IMHO
    będąc na siłę innymi wybrali nienajlepsze rozwiązanie. O wiele lepsze
    gumki miała minolta (z grubszym karbowaniem). Ale oczywiście nie, bo żeby
    być innym itd :)

    d.