  • 21. Data: 2009-05-29 06:25:09
    Temat: Re: Nikon który lepszy
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Profesjonalista, to ktoś taki, który tym sprzętem na życie zarabia. A
    > nawet jak prawie profesjonalista, to powinien umieć dobrać właściwy sprzęt
    > do swojej pracy.
    pomyliłęś chyba profesjonaliste z "zawodowcem"

  • 22. Data: 2009-05-29 06:39:57
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    Gil wrote:
    > =?ISO-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Pazorek?= <b...@g...pl> napisał(a):
    > Nikon D90 - poprawiona wersja D90 z filmami, ekranem (słabym)

    hmmm

    jak d90 może być poprawioną wersją d90 zastanawiające

    ciekawe bo wyświetlacz tylny ma z d300
    dla przypomnienia
    LCD 3 "
    LCD Dots 920,000
    więc dlaczego piszesz że ma słaby ekran ????

  • 23. Data: 2009-05-29 06:41:16
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    Bogusław Pazorek wrote:
    > Witam.
    > Jestem już zupełnie zdezorientowany. Dla zaawansowanego amatora, a prawie
    > profesjonalisty. Który Nikon lepszy: D90 czy D5000. O obiektywach i cenach
    > nie mówimy.
    > Poczytam chętnie opinie znawców tematu.
    > Pozdrawiam
    > Bogusław

    dla zaawansowanego amatora d90
    dla profesjonalisty d300 jezeli mowimy o DX d700/d3 jeżeli o FX

  • 24. Data: 2009-05-29 06:42:53
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Bogusław Pazorek napisał(a):
> [...]
    > profesjonalisty. Który Nikon lepszy: D90 czy D5000. O obiektywach i cenach

    IHMO D90. Pod względem funkcji przewyższa D5000. Jakość obrazu taka
    sama, ta sama matryca i procesor.

    wer

  • 25. Data: 2009-05-29 06:44:42
    Od: "Bogusław Pazorek" <b...@g...pl>

    Kokos <k...@k...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Bogusław Pazorek" <b...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gvma5c$rvf$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > zaawansoiwabny amator lub prawie profesjonalista (uwielbniam te
    marketongowe
    > bzdurne podziały) i jednym i drugim aparatem moze robić dobre zdjęcia.
    > ja bym brał chyba d90 bo można kręcić w HaDe;)

    No to pogadaliśmy.
    Ja już nie czuję się amatorem.Bardziej profesjonalistą bez możliwości
    zarobku.Kryzs.Sprowokowałem tą dyskusję, aby mój znajomy zobaczył, że mam
    podobne zdanie jak większość kolegów z grupy. Już widzę,jak po tej dyskusji
    znajomy leci do sklepu po... D90.
    Dziękuję wszystkim za poświęcenie chwilki czasu.
    Bogusław

  • 26. Data: 2009-05-29 06:48:10
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > zdjęcia.
    > ja bym brał chyba d90 bo można kręcić w HaDe;)

    zauważyłem właśnie zę d5000 też w HaDe kręci.. co to sie porobiło..

  • 27. Data: 2009-06-01 23:58:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gvm9p4$363$2@node1.news.atman.pl>,
    John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Sądząc z treści pytania (cholera, znów osądzam człowieka :-) ), to
    > raczej to drugie.

    Pozory myla.
    Znam kilku profesjonalistow w branzy foto. I oni ani nie czytaja prfc,
    ani nawet na sprzecie sie nie znaja (poza tym, co sami maja).

    TA

  • 28. Data: 2009-06-04 00:09:56
    Od: " Greesha" <g...@g...pl>

    Pomijając wszystko inne, prawie profesjonalista musi miec sprzet, ktory
    wyglada prawie profesjonalnie. O D5000 tego raczej powiedziec nie mozna.
    Maly, taki jakis plastikowy, po podpieciu powazniejszego zooma wygladalby nie
    jak aparat a jak dekielek do obiektywu. Jakbym zobaczyl profesjonaliste z
    taka zabawka, to bym zwatpil w jego profesjonalizm. ;)

    Greesha

  • 29. Data: 2009-06-04 09:53:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Kokos pisze:
    > pomyliłęś chyba profesjonaliste z "zawodowcem"

    Różnica, jak między samochodem a autem.

  • 30. Data: 2009-06-11 12:16:17
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "jian" <j...@p...fm_nie_dla_spamu> napisał w wiadomości

    > jak d90 może być poprawioną wersją d90 zastanawiające

    wlacz myslenie, przeciez wiadomo ze chodzi o d5000

    > ciekawe bo wyświetlacz tylny ma z d300
    > dla przypomnienia
    > LCD 3 "
    > LCD Dots 920,000
    > więc dlaczego piszesz że ma słaby ekran ????

    bo tacy jak ty nie korzystaja z wizjera i potrzebuja odchylanego ekranu.

    zul