  • Data: 2012-04-27 10:13:28
    Temat: Re: Nikon idzie ostro w FF
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-26 22:36, JA pisze:
    > Henry dobrze napisał, jak może być więcej, czemu nie może być więcej?
    > A z drugiej stony odpisywałem Mariuszowi nt. postępu i jego szybkości. 6
    > a 24 MPx to realny i zauważalny wzrost. Sam składałeś fototapety z wielu
    > kłapnięć 6MPx. Teraz by to było wiele/4

    Ilu składa fototapety? Nawet w powiększanie na ekranie fragmentów
    niewielu się bawi.
    Piksele w znakomitej większości nie są nikomu potrzebne, a jako silna
    cecha marketingowa jest dozowana małymi krokami. Oczywiście nie tylko
    marketing tym rządzi, dynamika np. nie ma żadnej mocy przetargowej, a
    jednak także rośnie - znaczy, że ktoś (inżynierowie, nie księgowi) tam
    chce też po prostu jakości.

    --
    pozdrawia Adam
    /jak wyjaśnić słowo ''deficyt''? - więc wyobraźmy sobie słowo