  • Data: 2010-05-07 14:02:29
    Temat: Re: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 May 2010 12:04:05 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > - po pierwsze na tym etapie powoływanie się na niemożność zarejestrowania
    > znaku zwykle jest za późno (drogą do uchylenia takiej rejestracji jest
    > sprzeciw albo wniosek o unieważnienie)

    Nie jest. Prawdopodobny scenariusz jest taki ze sad zawiesilby postepowanie
    do czasu rozstrzygniecia sprawy - osobnej - o uniewaznienie rejestracji
    znaku towarowego.

    > - racze wreszcie pojąć -- co wczoraj Ci wykazałem -- że UPRP jednak
    > rejestruje takie znaki. Czyli coś w Twoim toku rozumowania nie gra

    No zobacz - a ja uwazam ze udowodnilem Ci ze nie masz racji bo nie
    rozrozniasz znaku graficznego i slownego. Dlugo tak jeszcze chcesz odbijac
    pileczke? Bo mnie sie juz nudzi.

    Kyniu