  • Data: 2010-05-05 14:44:07
    Temat: Re: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 5/5/2010 4:01 PM, l...@l...localdomain pisze:
    > W poście<hrrnv9$242$1@inews.gazeta.pl>,
    > Dariusz Zygmunt nabazgrał:

    > Ach, ta wiara w poprawne funkcjonowanie świata :)
    > Niestety mylisz się, zostało opatentowane w roku 2001:
    > http://www.newscientist.com/article/dn965-wheel-pate
    nted-in-australia.html
    > Oczywiście nic z takiego patentu nie wynika, ale to tylko kwestia skali.

    Słyszałem o tym przypadku, dlatego dodałem drugą część zdania którą
    wyciąłeś :-)

    Jak słusznie zauważyłeś, patent na koło jest wypaczeniem istoty prawa
    patentowego, które ze swojej istoty ma zabezpieczać prawa majątkowe a
    nie być "rejestrem wynalazków".

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt