  • Data: 2010-05-05 09:36:17
    Temat: Re: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz napisał(a):

    > Znak towarowy to znak towarowy i nikt im tego prawa nie próbuje
    > odebrać. Mogli zarządać usunięcia logotypu z nieoficjalnych stron i w
    > tym przypadku też raczej nikt by złego słowa nie powiedział. Z nazwą
    > jest już sprawa znacznie bardziej skomplikowana.

    Miałem na myśli znak słowny "Nikon" a nie logotyp. Według UPRP jest
    znakiem towarowym chronionym od 1967 r.
    Wyszukaj w bazie UPRP: http://www.uprp.pl/patentwebaccess/index.aspx
    Zgłoszenie nr 46370 znajduje się znak słowny "NIKON" który został
    zgłoszony przez Nikon Corporation, które pełnomocnikiem jest Polservice
    Spółka z o.o. Krakowiak Bartosz.

    Co ciekawe, wydaje się, że znak słowno-graficzny zgłoszony pod nr 302473
    aktualnie chroniony nie jest. Jeszcze fajniejsze wydaje się być to co
    napisano pod zgłoszeniem o nr 349166 a mianowicie, że znak
    słowno-graficzny "D90 Pierwsza lustrzanka z funkcją nagrywania filmów HD
    Nikon At the heart of the image" nie został zarejestrowany bo Nikon
    Polska Sp. z o.o. nie zapłacił ;P

    > Co tu jest jasne i klarowne? Najlepiej podeprzyj to stosownymi paragrafami.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Znak_towarowy

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...