  • Data: 2009-02-06 08:20:15
    Temat: Re: Nikon Polska
    Od: belferek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    No i wszystko jasne:
    "Otrzymałem informację, że obecnie nie mamy na stanie obiektywu
    JAA762DA 80-200 mm F/2,8D ED AF -  77 mm (cena sugerowana: 4 180 / 5
    099). Czas realizacji zamówienia, od momentu wpłynięcia do Nikona, to
    14 dni." - odpowiedź Nikon Polska
    "Kontaktowaliśmy się z firma Nikon z zapytaniem o wyżej wymieniony
    obiektyw. Niestety w danym momencie obiektyw jest niedostępny , jak
    również nie potrafiono nam określić kiedy zostanie wznowiona
    dostępność. Niestety mogę przekazać żadnych dodatkowych informacji.
    Mamy nadzieje że ta sytuacja niebawem się zmieni." odpowiedź e-
    cyfrowe.pl
    "Witam. Niestety nikt go nie ma i nie wiadomi kiedy bedzie." -
    fotoklik.pl
    "Niestety nie mamy informacji kiedy pojawi się obiektyw, faktycznie w
    Nikonie nie ma obiektywów w tyj chwili." - cyfrowe.pl

    Czyżby to Nikon chciał sobie poczekać aż euro osiągnie 5zł? Z
    informacji uzyskanych w sklepach jest problem z wieloma obiektywami
    Nikona...
    Swoją drogą.. zamawiałem po 3300zł, teraz w tym sklepie chcą 4080zł...
    co prawda piszą mi, że gwarantują cenę zamówienia... wiec zobaczymy co
    będzie...