eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa[Nikon] Do użytkowników 105 macro VR - pytanie o ostrość zdjęćRe: [Nikon] Do użytkowników 105 macro VR - pytanie o ostrość zdjęć
  • Data: 2009-07-14 21:30:52
    Temat: Re: [Nikon] Do użytkowników 105 macro VR - pytanie o ostrość zdjęć
    Od: "cdn" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h3hili$dfn$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Jeśli ktoś używa nową 105 VR macro Nikona, czy może mi podesłać link do
    > jakiegoś przykładowego zdjęcia macro w pełnej wielkości? Interesuje mnie
    > ostrość tego obiektywu. Sam mam taki i prawdę mówiąc jestem zawiedziony.
    > /.../
    > Moje jakoś nie chcą być nawet przy przysłonie F8.

    Nie ma co bać się przysłony - może po prostu spróbuj zamknąc ją ile się da i
    dopalić lampą? Tu mam np. parę zdjęć z najbardziej obciachowego KITa 18-55
    bez stabilizacji:

    http://www.studio-cdn.pl/makro.jpg

    ale najmniejsza przysłona z tego co pamiętam 18, a i gdzieś było 22. Żeby
    było zabawniej, to SAM kit, bez funkcji makro, bez pierścieni czy soczewek,
    a lampa wbudowana. Zatem Twój musi robić lepsze zdjęcia raczej.

    --
    cdn

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4243
    (20090714) __________