  • Data: 2009-07-15 11:48:50
    Temat: Re: Do użytkowników 105 macro VR - pytanie o ostrość zdjęć
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:

    > te zdjecia sa nieporownywalne.

    W jakim sensie nieporównywalne?

    > te z makro to co zauwazylem na paru sa poruszone.
    > stosuj krotkie czasy na macro mimo VR nawet . przyslon wiecej -
    > wprawdzie rpozdzielczosc powyzej przyslony 8,0 spada dosc szybko , ale
    > GO rosnie tak iz szansa , ze poza nmia wypadniesz sie zmniejsza.
    >
    > na podstawie tych pierszych paru zdjec jakie zobaczylem to bardziej
    > blad obslugi , niz wina aparatu.
    >
    > zrob macro ze statywu , starannie ostrzac . jesli aparat ma LV - to
    > recznie na LV przy uzyciu lupy 10 *
    >
    > AF w macro moze zawiezc.

    Niestety nie mam LV. A co do obsługi to nigdy się wcześniej nie bawiłem
    w makro ani takim obiektywem. Może to stąd wynik moje rozczarowanie.
    Pomysł ze statywem jest bardzo dobry i faktycznie muszę go wykorzystać.
    Wrzuciłem wybrane fotki, te które nie wrzuciłem są faktycznie poruszone
    i to widać. Te myślałem, że nie są takie złe. W większości przypadków
    obiekty poruszały się, a ja też nie stałem w miejscu. AF był ustawiony w
    aparacie na tryb ciągły, VR włączone. Miałem nadzieję, że to wystarczy.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz