  • 1. Data: 2010-09-15 06:57:09
    Temat: Re: Nikon D7000
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Orientacyjna cena za puszke $1200....A wiec okolo 3700zl....Nie jest
    zle...w PL pewnie na poczatku 3999zl....

  • 2. Data: 2010-09-15 07:41:45
    Temat: Nikon D7000
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    Nikt jeszcze nie zapodał newsa?

    http://nikon.pl/pl_PL/product/digital-cameras/slr/co
    nsumer/d7000

    http://optyczne.pl/3296-nowo%C5%9B%C4%87-Nikon_D7000
    .html

    --
    Radosny

  • 3. Data: 2010-09-15 07:48:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 09:41:45 +0200, Radosny napisał(a):

    > Nikt jeszcze nie zapodał newsa?

    Ja już zapodaję do sklepu ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2010-09-15 07:52:53
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 15.09.2010 09:48, Olgierd wrote:

    > Ja już zapodaję do sklepu ;-)

    Weź śpiwór i kuchenkę turystyczną, będzie w sprzedaży od października.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 5. Data: 2010-09-15 08:01:49
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 9/15/10 9:41 AM, Radosny pisze:

    A gdzie jest DeFresz?
    I co powie na faktyczną specyfikację? :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2010-09-15 08:15:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 09:52:53 +0200, b...@n...pl napisał(a):

    > Weź śpiwór i kuchenkę turystyczną, będzie w sprzedaży od października.

    To się zrobi klimat jak z ipadem albo ifonem -- tłum wyczekujących na
    debiut nowego produktu.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2010-09-15 08:29:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 08:15:42 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > To się zrobi klimat jak z ipadem albo ifonem -- tłum wyczekujących na
    > debiut nowego produktu.

    A później wyjdzie, że to opłaceni stacze ;)

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 8. Data: 2010-09-15 09:03:35
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-15 10:01:49 +0200, Kryhu <k...@p...pl> said:

    > A gdzie jest DeFresz?
    > I co powie na faktyczną specyfikację? :)

    Powiem: hau hau. ;-)
    A to mnie Najkon doszczętnie zaskoczył. Ceną niestety bardzo in minus.
    Reszta - hołliszyt. Ale przynajmniej już wiem co dostanę na gwiazdkę
    ;-)

    Z plusów dla mnie - nowy AF (jednak docenię, choć myślałem przez długi
    czas, że ten z D90 jest wystarczający), wizjer 100%, magnezowe body
    (nic nie poradzę że lubię czuć w rękach coś solidnego),
    mikroadjustacja, horyzont, ciutkę poprawiona guzikologia (zwłaszcza
    AF), bracketing do 5 klatek, nowa migawka (1/8000 i synchro 1/250),
    Quiet Mode i MLU normalnie dostępne, może 2 karty (się włoży 2 duże do
    środka lub jedną dużą oraz jedną szybką i można jechać na urlop nie
    biorąc żadnej więcj). Ooo, jest nawet czujnik orietacji obracający meni
    gdy aparat jest w pionie.

    To co mi się nie podoba: ISO i Qual pod lewą ręką (ale tego Nikon
    pewnie nigdy już nie zmieni) oraz brak histogramu w LV (co za łosie, w
    kompaktach mogą to wsadzić, a w lustrach jest to za trudne?), LV pewnie
    dalej nie będzie miało opcji szybszego AFa, ale bez tego idzie przeżyć.
    Status na LCD pewnie dalej będzie nieużywalną protezą.

    No i cena: sugerowana za body to 1189 ojro, czyli jakieś 4700 zł. Za
    5100 zł można mieć bez proszenia D300s, którego sugerowana cena
    wyjściowa to było 1399 ojro (5500 zł). Za, strzelam 4200 po kilku
    miesiącach, to jednak nie jest dil życia.

    A swoją szosą - Nikon wyciągnął z rękawa całkiem sporą pałę i przyp^&*
    Canonowi solidnie przez łeb. Pentak z zapowiadanym K5 wypadnie teraz
    raczej blado, ciekawe czy Sony pokaże coś porywającego serca jako
    nastęcę A700.

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-09-15 09:17:52
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> wrote:

    > Nikt jeszcze nie zapodał newsa?
    >
    > http://nikon.pl/pl_PL/product/digital-cameras/slr/co
    nsumer/d7000

    A czymże tu się podniecać? Ot, jeszcze jedna cropowa cyfrówka... ;-)

    Bardziej emocjonujące może być podejrzenie "sczyszczania"
    nomenklatury Dxx... Czyżby podejście pod jakiś pełnoklatkowy D10? :)

    [mr.]

  • 10. Data: 2010-09-15 10:01:20
    Od: Michał Nitka <m...@g...com>

    On 15 Wrz, 11:17, "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    wrote:

    onsumer/d7000

    >     A czymże tu się podniecać? Ot, jeszcze jedna cropowa cyfrówka...  ;-)

    No, jednak dorównanie do 50D to jednak jest jakiś ruch, w porównaniu
    do wiecznego odświeżania tych samych linii.