  • Data: 2014-02-26 09:19:33
    Temat: Re: Nikon D4s
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-26 00:22, Slon pisze:
    > Obecnie uzywam 9 aparatow cyfrowych z 5 systemow, zaleznie od potrzeby i jakos nie
    uwazam, ze mam ich za duzo.

    Ja używam obu czołgów i tankietki i też nie uważam.

    > Tylko 2 z nich byly wyprodukowane dawniej niz 2 lata temu.

    Moje czołgi mają miesiąc.

    > Procz tego, mam tez 6 aparatow cyfrowych, ktorych juz wlasciwie nie uzywam i leza
    tylko dlatego, ze nie mam jak pojechac z nimi na gielde.

    Mnie zalega pociąg pancerny. Nie używam, bo torów coraz mniej, chcesz
    kupić? Sto dolarów tylko, u nas sto dolarów to nadal kupa kasy. Jak
    pokażę chopakom sto dolarów, to będzie szacun.

    --
    pozdrawia Adam
    /to nie ja, to tylko ja/