  • Data: 2014-02-26 11:35:49
    Temat: Re: Nikon D4s
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, February 26, 2014 4:38:32 AM UTC-5, anacron wrote:

    > Tania manipulacja.

    Ciekawe, ze moja a nie przyglupa, co to ma pociag pancerny i chce go sprzedac za
    stowke.

    > Ciekawe kryteria oceny. Swoją droga rysuje się nam obraz sprzętowego
    >
    > onanisty, który przedłuża sobie obiektywem.

    Tylko wedlug tych z "malym ptaszkiem", trzeba byc sprzetowym onanista, zeby jako
    zawodowy fotograf posiadac najlepszy sprzet do konkretnych celow.
    Wyobraz sobie, ze naleze do tych, ktorych finansowo stac na bardzo dobry sprzet
    i nie uwazam, ze nalezy sie z tego powodu wstydzic.
    To raczej nieudacznicy powinni sie wstydzic i nie dowartosciowywac sie wypowiedziami
    w twoim stylu.
    Nie bede tez z tego powody, ze lzami w oczach przepraszal cie na tylnym siedzeniu
    twojego samochodu, tak jak zmusiles do tego pewnego policjanta.

    Jeśli chciałeś zabłysnąć, to

    > nie wyszło. Dorośli ludzie nie spuszczają się nad sprzętem foto.

    Nie wiedzialem, ze w bolandii, ktokolwiek spuszcza sie nad sprzetem foto,
    ale skoro tywierdzisz, ze dorosli sie nie spuszczaja, to znaczy, ze mlodzi to robia.

    Chcą

    > mieć to mają, nie chcą to nie mają, a to czy kogoś na coś stać, czy nie
    >
    > nie jest żadnym wyznacznikiem tego, czy ktoś jest nieudacznikiem, czy
    >
    > też nie.

    Samo chcenie nie wystarczy, zeby cos miec - trzeba jeszcze miec na to fundusze.

    Od dawna daje sie zaobserwowac, ze nieudacznikoem to jest ten, ktoremu to napiosalem.

    Nioeudacznikow bywalo tu wielu, ale on jest wyjatkowy.

    Slon