  • 1. Data: 2009-03-21 15:22:35
    Temat: Re: Nikon D400 wkrótce
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Pawel_W" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f3d0960d-f4d7-4c79-9c59-319cf37c1698@a39g2000yq
    c.googlegroups.com...
    > A czy ja wiem? W oczach przeciętnego Kowalskiego obecna średnia półka
    > jest lepsza niż ta profesjonalna, do której zalicza się D300, bo ma
    > tyle samo megapikseli, filmy HD i jest tańsza ;)
    > A w sumie smutne, że nie przystopują ze zwiększaniem ilości mpxów, a
    > nie zajmą się np. dynamiką ( szumy są raczej OK. Nie bawiłem się w
    > wyciąganie cieni z Nikona D300, ale z mojego Pentaksa 6mpx jest nieźle
    > - przy zastosowaniu odpowiedniego softu).

    Jeśli chcesz mieć nadal możliwość wyciągnięcia tak dobrych cieni, to radzę
    zachowaj sobie tego Pentaxa. Nowsze aparaty (o większych rozdzielczościach)
    są pod tym względem coraz gorsze. Patrząc na kolejne modele, których
    używałem najmniej szumiał w cieniach EOS d30 (3 mln pikseli), 10d (6 MP)
    był trochę gorszy ale nadal bardzo dobry, 20d (8 MP) już gorzej, a 40d (10
    MP)
    to porażka. 50d (15 MP) nie chciało mi się próbować... Nawet 5d mark II
    wyraźnie mocniej szumi w cieniach niż stary 10d.

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl

  • 2. Data: 2009-03-22 11:29:20
    Temat: Nikon D400 wkrótce
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    http://www.fotografuj.pl/News/Nikon_D400_informacja_
    na_oficjalnej_stronie_producenta/id/2885

    "Najprawdopodobniej Nikon D400 pojawi się już niebawem. Na oficjalnej
    stronie niemieckiego oddziału firmy Nikon przez krótki czas dostępna
    była informacja o najnowszym modelu lustrzanki japońskiego producenta."

  • 3. Data: 2009-03-22 12:09:09
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Pawel_W:

  • 4. Data: 2009-03-22 13:17:08
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

  • 5. Data: 2009-03-22 13:33:52
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    > A czy ja wiem?

    To moze D700x i D500 tez wkrotce?
    http://nikonrumors.com/2009/03/21/busted.aspx

    Jasne, ze bedzie wkrotce nastepca D300, moze bedzie nawet nazywal sie D400 i
    byc moze bedzie mial wlasnie takie parametry... ale mimo wszystko nie
    zmienia to faktu, ze najwieksze jest prawdopodobienstwo, ze byl to fake.

    A co do Kowalskiego - to dobrze, ze nie widzi roznicy miedzy D300 i D90 (a
    wrecz uwaza, ze D90 jest lepszy), skoro nie widac roznicy to po co ma
    przeplacac?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 6. Data: 2009-03-22 14:12:05
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On Mar 22, 1:33 pm, "Dariusz Gasior" <d...@g...pl> wrote:

    > A co do Kowalskiego - to dobrze, ze nie widzi roznicy miedzy D300 i D90 (a
    > wrecz uwaza, ze D90 jest lepszy), skoro nie widac roznicy to po co ma
    > przeplacac?

    Żeby firma notowała większe zyski. Kowalskiemu i tak by wystarczył D40
    z kręceniem filmów ;)

  • 7. Data: 2009-03-22 14:17:04
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Pawel_W:

    > A czy ja wiem?

    Autor się przyznał że to fake.

  • 8. Data: 2009-03-22 15:07:30
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On Mar 22, 2:17 pm, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze Pawel_W:

    > Autor się przyznał że to fake.

    Nieprawda - Nikon wymusił na nim zmianę zeznań! Napisanie artykułu to
    nie pomyłka w stylu - ctrl+V, że wkleiło się nie to, co trzeba :DDD
    ;)

  • 9. Data: 2009-03-22 18:09:16
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel_W" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    >Nieprawda - Nikon wymusił na nim zmianę zeznań! Napisanie artykułu to
    >nie pomyłka w stylu - ctrl+V, że wkleiło się nie to, co trzeba :DDD
    >;)

    No to może będziemy mieli komisję do spraw nacisków ;)

  • 10. Data: 2009-03-22 18:25:59
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On Mar 22, 6:09 pm, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:

    > No to może będziemy mieli komisję do spraw nacisków ;)

    A zostanę przewodniczącym ? ;)