    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nik krytykuje fotoradary ITD
    Date: Sat, 18 Jan 2014 19:59:19 +0000 (UTC)
    <lbedb2$qpt$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lbellc$blm$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No dobra - ale jak proponujesz to zapisać? Że zawsze +10? Trochę bez
    > sensu - lepiej podnieść ograniczenia. Że zawsze na równo - wracamy do
    > punktu wyjścia - bezduszna maszyna nie ma "ludzkiego podejścia" i
    > będziesz miał 53@50, co jest zdziebko bez sensu. Zaufać mundurowym? To
    > masz gwarancję, że wcześniej (raczej wczesniej) czy później jakiś
    > niewyżyty generał z ITD chcąc się wykazać ustawi 50@50.

    Proponuje ustawić konsekwentnie.
    Jeżeli ktoś, słusznie zresztą założył, ze kierowca ma niedokładne zegary a
    dodatkowo fotoradary wszelkie mają jakiś niewielki bląd pomiarowy i skoro
    już zrobiono takie założenie w rozporządzeniu, to napisać to tak, żeby
    odnosiło się do wszelkich pomiarów.
    I wywalić z taryfikatora te nieszczesne do 10km.

    I juz - bedzie klarownie, przejrzyście i wreszcie KONSEKWENTNIE.

    A złapany kierowca nie będziesie musiał sie zastanawiać, dlaczego taka sama
    jazda w obliczu fotoradaru jest bezpieczna ale juz w obliczu pana z
    suszarką jest niebezpieczesntwem wycenionym na 50zł...

    Podniesienie limitów nie do konca da ten sam skutek, ponieważ znowu wroci
    problem błędow pomiarowych etc.