  • 81. Data: 2010-08-31 17:11:34
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 16:09:17 +0200, kml na pl.misc.samochody napisał(a):

    > To dobrze, że nie chodziło o pompy OLEJU :>

    No, a jeszcze fajniej o to, że problemy miały silniki na PD a nie CR :>.
    Silników PD od dłuższego czasu już nie montują ... tak więc te masowe
    zjazdy nowych aut to chyba imaginacje pana z serwisu.

    "Wojna jest najgorszym sposobem gromadzenia wiedzy o obcej kulturze."

  • 82. Data: 2010-08-31 17:25:58
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > widze, ze miszcze z Puga ucza sie od miszczow z VW ;)... przyklad ;) padl
    ABS

    nie wiesz, ze czegos co nie diagnozuje komputer nie da sie w ASO naprawic ?

    Icek

  • 83. Data: 2010-08-31 17:30:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Aug 2010 16:33:19 +0000 (UTC), w
    <s...@d...wkurw.org>, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    napisał(-a):

    > Alfa Romeo :P

    Alfa zawsze dojedzie do serwisu, w przeciwieństwie do Renault :)

  • 84. Data: 2010-08-31 17:32:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 29 Aug 2010 08:14:40 +0000 (UTC), w
    napisał(-a):

    > A jak pada alternator,

    A alternator produkcji... ?

    W AR jest ten "problem", że alternator jest nisko i wymaga jednak całej płyty
    osłonowej pod silnikiem. Jak nie ma -- padnie (od wody).

  • 85. Data: 2010-08-31 17:50:13
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > No, a jeszcze fajniej o to, że problemy miały silniki na PD a nie CR :>.
    > Silników PD od dłuższego czasu już nie montują ... tak więc te masowe
    > zjazdy nowych aut to chyba imaginacje pana z serwisu.

    W każdym razie widać, że niemieckie konstrukcje przestają być wieczne. Aby
    wytrzymał gwarancję.

    --
    Irokez

  • 86. Data: 2010-08-31 21:49:26
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > W każdym razie widać, że niemieckie konstrukcje przestają być wieczne.
    > Aby wytrzymał gwarancję.

    W kazdym razie widac, ze albo dman-666 albo jego koles z serwisu po
    prostu sciemnia.
    Nikt nie robi i nie robil wiecznych konstrukcji, a bajki o padajacych
    jak muchy 2.0TDI sa rownie prawdziwe jak opowiesci o zelaznym wilku.

  • 87. Data: 2010-08-31 22:25:36
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "PaPi" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nikt nie robi i nie robil wiecznych konstrukcji, a bajki o padajacych jak
    > muchy 2.0TDI sa rownie prawdziwe jak opowiesci o zelaznym wilku.

    Jednak skąś się biorą te tematy na forach VW/Audi o padających masowo
    pompach oleju, o nieszczesnym silniku BLB do którego zaraz po zakończeniu
    gwarancji zostały wycofane części zamienne do naprawy pompy z napędem
    łańcychowym, o wyrabiających się gniazdach pompowtrysków w wyniku czego
    kiwają się na boki pompowtryski a paliwo leje się do oleju rozrzedzając je i
    w konsekwencji zacierając silnik, o problemach z wałkami wyrównoważającymi.
    I jak coraz częściej słychać z różnych stron że są te 2.0 niewiele lepsze od
    słynnych 2.5 to znając takie fakty trzeba byc niezłym ryzykantem aby pakować
    tyle pieniędzy w takie auto z takim silnikiem.
    Niestety niewiele jest o nowych 2.0 z szyną CR.

    --
    Irokez

  • 88. Data: 2010-08-31 22:34:25
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 22:25:36 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Jednak skąś się biorą te tematy na forach VW/Audi

    Jak to skąd ... jak jesteś zadowolony, to nie wypisujesz we wszystkich
    możliwych miejscach "mojemu silnikowi nic nie dolega".

    A że Audi/VW/Skód jest dużo, to i statystycznie więcej wpisów niż
    właścicieli EXX ( przykładowo ).

    > Niestety niewiele jest o nowych 2.0 z szyną CR.

    Niewiele ? Myślę, że jest ich sporo - dodatkowo, za jakiś rok-dwa w
    Polsce będzie ich zdecydowanie więcej ;-) Obecne niemieckie 2-latki,
    staną się 3-4 latkami i trafią do Polski.

    "Wierzyć to znaczy ufać kiedy cudów nie ma. ks. Jan Twardowski"

  • 89. Data: 2010-08-31 22:55:29
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 31 Aug 2010 17:32:12 +0200, r...@k...pl
    <r...@k...pl> wrote:

    > A alternator produkcji... ?

    Sam sobie odpowiedziałeś niżej.

    > W AR jest ten "problem", że alternator jest nisko i wymaga jednak całej płyty
    > osłonowej pod silnikiem. Jak nie ma -- padnie (od wody).

    Takoż i we fiacie. I nie ma znaczenia, czy jest produkcji MM,
    Boscha, Valeo czy Denso.

    r.
    _____________

  • 90. Data: 2010-09-01 15:35:01
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:4c7d5cc8$1@news.home.net.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten PaPi . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > W kazdym razie widac, ze albo dman-666 albo jego koles z serwisu po
    > prostu sciemnia.

    Moj blad...chodzilo o pompy paliwa w nowych CR. Robert pisal o starym
    silniku a ja o obecnie montowanych.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec