  • 71. Data: 2010-08-31 09:38:11
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > chyba masz pecha bo to popularne auto w dosc dobrej cenie patrzac na
    > konkurencje
    > Moze lales wode z orlenu we Wroclawiu ;)?

    taaaa, pierwsza byla po 100 km

    Icek

  • 72. Data: 2010-08-31 09:40:18
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Jeszcze mi tylko powiedz czy twój fiat to diesel, czy benzyna ?. Jak
    diesel
    > to po 50 ty? gwarantowana wymiana koła dwumasowego. Wiem bo mój kumpel rok
    > temu wymieniał....

    dezel

    Icek

  • 73. Data: 2010-08-31 09:41:34
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A to pewnie trzeba zbiorniczek z płynem hamulcowym odpowietrzyć. Kolega
    miał
    > tak w Peugeot 307.

    co odpowietrzyc ????????

    Zbiorniczek ???????

    Icek

  • 74. Data: 2010-08-31 09:50:47
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > co odpowietrzyc ????????
    > Zbiorniczek ???????

    Dokładnie. W w/w Peugeocie 307 istnieje zawór do odpowietrzania zbiorniczka
    na płyn hamulcowy.

    Gdy kolega podjechał do pierwszego (chyba) ASO powiedzieli mu że na
    "pierwszy rzut" oka to nie wygląda cieklawie (świciły kontrolki ABS -dolny i
    górny stan płynu na raz - oraz hamulca) i koszt naprawy około 1000 zł
    wymiana ABS-ów i bóg wie czego jescze. Kolega chwycił się za głowę i
    pojechał do następnych mechaników. W następnym powiedzieli mu 500 itd....

    Wreszcie trafił na jakiegioś uczciwego człowieka i ten za 50 zł wymienił
    płyn i odpowietrzył w/w zbiorniczek.

    Swego czasu pytałem o tą usterkę na grupie :
    Czujnik stanu płynu hamulcowego Peugeot 307
    .googlegroups.com

    Kolega podejrzewa że mechanicy w ASO dokładnie wiedzieli "o co kaman" (bo
    pewnie to nie pierwszy taki przypadek z Peudeotami 307 i pewnie od tego
    trzeba by było rozpoczać diagnozę), ale najzwyczajniej kurwy chciały go
    naciąć na 1000 zł....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 75. Data: 2010-08-31 09:58:34
    Temat: Re: Nigdy wiecej Fiata - porazka
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wreszcie trafil na jakiegos uczciwego czlowieka i ten za 50 zl wymienil
    > plyn i odpowietrzyl w/w zbiorniczek.

    Z tego co mówil to w/w wymiana plynu hamulcowegoodbywala sie w ten sposób,
    ze nie spuszcza sie calego plynu, gdyz mozna zapowietrzyc ABS-y, a podobno
    odpowietrzyc je z powrotem to nie jest taka prosta sprawa.

    To tak z zaslyszenia co tam kolega opowiadal ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 76. Data: 2010-08-31 10:53:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > taaaa, pierwsza byla po 100 km

    I tak dużo.
    Maluch mi kiedyś zaliczył lawetę po 10 km.

  • 77. Data: 2010-08-31 12:24:26
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:slrni7gdfa.vgf.rekin@drapak.wkurw.org ! Pewnie kiero jakis, ten
    Robert Rędziak . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > IIRC były jakieś fuckupy z napędem pompy oleju i pękającymi
    > głowicami.

    Dalej sa problemy z pompami...informacja od szefa mechanikow z salonu Audi
    z lipca: kolesie masowo zjezdzaja na lawetach do serwisu ;>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 78. Data: 2010-08-31 13:08:52
    Od: PaPi <...@...3>

    > Dalej sa problemy z pompami...informacja od szefa mechanikow z salonu Audi
    > z lipca: kolesie masowo zjezdzaja na lawetach do serwisu ;>

    Uwielbiam takie pieprzenie, kolesi z "serwisu".
    Silniki 2.0 na pompowtryskach w audi nie sa montowane od ponad 2 lat...
    gwarancja audi to 2 lata, no ale panie dalej zjezdzaja masowo na
    lawetach :-)

  • 79. Data: 2010-08-31 14:02:25
    Od: " " <b...@g...pl>

> [...]
    > pewnie to nie pierwszy taki przypadek z Peudeotami 307 i pewnie od tego
    > trzeba by było rozpoczać diagnozę), ale najzwyczajniej kurwy chciały go

    widze, ze miszcze z Puga ucza sie od miszczow z VW ;)... przyklad ;) padl ABS
    w B4, ABS nie dziala, kontrolka sie swieci reset kompa na niewiele sie zdal

    werdykt:
    - wymiana czujnikow jak nie to
    - wymiana pompy ABS'u

    padla jakas astronomiczna kwota, uuu drogo pomyslalem ;)

    final akcji znajomy mechanik, wymianil plyn, odpowietrzyl uklad, obejrzal,
    poklepal i skasowal 5 dych i B4 smigalo jak gupie, znaczy hamowalo z ABS'em ja
    glupie.

  • 80. Data: 2010-08-31 16:09:17
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

> [...]
    > Silniki 2.0 na pompowtryskach w audi nie sa montowane od ponad 2 lat...
    > gwarancja audi to 2 lata, no ale panie dalej zjezdzaja masowo na lawetach

    To dobrze, że nie chodziło o pompy OLEJU :>

    --
    pozdrawiam
    kml