  • 61. Data: 2010-08-29 17:55:58
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Icek wrote:
    > Rok temu kupiliśmy nowego Fiata
    > [...]
    > Dramat.

    pff... odkrycie;)

  • 62. Data: 2010-08-30 08:45:03
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i58rts$10p$1@usenet.news.interia.pl...

    > Jeszcze mi tylko powiedz czy twój fiat to diesel, czy benzyna ?. Jak
    > diesel to po 50 tyś gwarantowana wymiana koła dwumasowego. Wiem bo mój
    > kumpel rok temu wymieniał....

    A jeszcze kolega mi przypomniał, w tym samym Fiacie Doblo, kolega wymienił
    rok wcześniej (przed wumasą) alternator, który podobnież seryjnie w tych
    samochodach pada.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 63. Data: 2010-08-30 11:05:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?

    > Czyli też model na F :-)
    > Kupujecie badziewie i się potem dziwicie że się psuje.

    > Jest zasadnicza różnica pomiędzy wszystko MOŻE się zepsuć
    > a wszystko się psuje.
    >
    > Ja mam już trzeci rok 2004 hondę accord i nie miałem ANI JEDNEJ
    > usterki uniemożliwiającej jazdę.

    Ja przez pięć (2004-2009) lat primerą '95 i nie miałem ANI JEDNEJ usterki
    uniemożliwiającej jazdę. Ba! Ładą 2106 przez osiem lat (1998-2006) - również!
    W tym świetle twoja honda jeszcze niewiele pokazała, nie?

    Bo to jest IMHO bardziej właściwość posiadacza (który w porę wykryje,
    usłyszy, poprawi, skontroluje...) niż samochodu...

  • 64. Data: 2010-08-30 11:15:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-27 18:03, Pszemol pisze:
    > Ja mam już trzeci rok 2004 hondę accord i nie miałem ANI JEDNEJ
    > usterki uniemożliwiającej jazdę.

    Jeszcze kwestia zdefiniowania usterki uniemożliwiającej jazdę.

    Np. mała nieszczelność chłodzenia, skutkująca gotowaniem się płynu
    i koniecznością dolewania tegoż, ew. dokręceniem obejmy czy coś tam.
    Coś takiemu może kompletnie uniemożliwić jazdę niezapobiegliwemu/dyletantowi,
    a dla kogoś innego to rutynowa czynność eksploatacyjna, niewarta wzmianki :)

  • 65. Data: 2010-08-30 11:19:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-28 01:07, Rabbit McCroolick pisze:
    > Użytkownik "Robert Rędziak"<r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > A ty dalej brniesz w te bzdury. Po prostu albo trafił ci się felerny
    > egzemplarz, albo nie wiesz jak obchodzić się z samochodami. Z AR33 nie
    > miałem problemów poza walniętym kablem WN przez 100 kkm, AR146 posłużyła mi
    > jeszcze bardziej bezproblemowo przez 70 kkm.

    Niedawno jadąc usłuszałem dziwne dźwięki, jakieś chrobotania, pisk.
    Już się zmartwiłem że coś mi w aucie nawala ale obejrzałem się i widzę
    że po sąsiednich pasach obok mnie, jadą akurat dwie AR.
    Uspokoiłem się momentalnie.
    I słusznie :) Jedna strasznie terkotała, a druga piszczała.

  • 66. Data: 2010-08-31 09:28:02
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Bo to jest IMHO bardziej właściwość posiadacza (który w porę wykryje,
    > usłyszy, poprawi, skontroluje...) niż samochodu...

    masz racje. Ja tez czesto slucham co auto do mnie mowi. Pozwala to wykryc
    wiele usterek we wczesnym stadium. Oderwanie sie lewarka zmiany biegow bylo
    nie do wykrycia bo stalo sie to nagle. Nie bylo wczesniej ani oznaki takiego
    stanu. Pod swiatalmi gdy wrzucalem jedynke poczulem, ze wchodzi jakos tak
    bardzo "elastycznie" a nie tak sztywno jak zwykle. II bieg wszedł
    identycznie. Przy probie włączenia III zostało na luzie

    Icek

  • 67. Data: 2010-08-31 09:30:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    niezapobiegliwemu/dyletantowi,
    > a dla kogoś innego to rutynowa czynność eksploatacyjna, niewarta wzmianki
    :)

    tak, duza nieszczelnosc powodujaca, ze mozesz caly czas wlewac wode bo ta
    wycieka tak samo szybko jak ja wlewasz to juz jednak usterka
    unieruchamiajaca auto

    Zatrzymanie sie elektrycznej pompy paliwa tak samo. Odpadniecie przewodu
    paliwowego (w mojej ocenie po zlym zamontowaniu pompy) tak samo.

    Icek

  • 68. Data: 2010-08-31 09:30:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Alfa Romeo :P

    fiat doblo ;)

    Icek

  • 69. Data: 2010-08-31 09:31:38
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Kurde, może coś w tym jest.
    > Raz mi padło auto pod domem, nie mogłem zapalić. Okazało się że umarł
    > akumulator Bosch Silver.

    bo nie powinno sie odpalac na swiatlach. Dajesz wtedy jeszcze bardziej mu w
    kosc

    Icek

  • 70. Data: 2010-08-31 09:34:48
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Uspokoiłem się momentalnie.
    > I słusznie :) Jedna strasznie terkotała, a druga piszczała.

    blondynka jedzie po ulicy. Nagle trzask, huk, łomot. Zatrzymuje sie.
    Sprawdza auto. Obchodzi do okoła. Widzi, że coś jej odpadło. Pakuje do
    samochodu i jedzie do serwisu. W serwisie pyta:
    - panie, mialam jakies zdarzenie, prosze sprawdzic czy auto sprsawne i co
    trzeba naprawic
    - mechanik: auto jest sprawne ale wlaz kanalizacyjny musi pani odwiesc na
    miejsce

    Icek