  • 51. Data: 2010-08-28 15:46:06
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Rędziak

    > Smarować go bobrzym sadłem raz na miesiąc. :)

    Szkoda bobra. :(

    --
    ignorance is bliss

  • 52. Data: 2010-08-28 18:37:19
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ciesz się, że nie odpadła kierownica w czasie jazdy. ;)

    mojemu bratu w polonezie caro odpadla kolumna kierownicza - cała:) trzymała
    się tylko na wałku idącym do maglownicy:)

  • 53. Data: 2010-08-28 18:42:18
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > nie widzialem zardzewialego citroena - no chyba, ze byl w nim naprawiany
    > jakis element blacharki

    berlingo strazy miejskiej w moim miescie - wracał jak bumerang bo ciagle cos
    sie psulo (ogolnie psioczyli bardzo na nie)
    berlingo kioskarza niedaleko mojej firmy:) bez jaj musze zrobic mu zdjecie o
    ile jeszcze go ma:)

    wlew paliwa trzyma sie chyba na warstwie tlenku zelaza:)

  • 54. Data: 2010-08-28 19:25:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

    > mojemu bratu w polonezie caro odpadla kolumna kierownicza - cała:)
    > trzymała się tylko na wałku idącym do maglownicy:)

    A mojemu koledze odpadło koło w Renault.

    --
    ignorance is bliss

  • 55. Data: 2010-08-28 22:25:27
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > begin Michał Gut

    > A mojemu koledze odpadło koło w Renault.

    A mojemu koło w polonezie. Autentycznie. Tylne prawe :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 56. Data: 2010-08-28 22:32:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > A mojemu koło w polonezie. Autentycznie. Tylne prawe :)

    Temu mojemu przednie. Na prostej drodze przy niewielkiej prędkości. Po
    prostu wzięło i odpadło. Niech żyją francuzy.

    --
    ignorance is bliss

  • 57. Data: 2010-08-29 09:05:09
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > begin kml

    > Temu mojemu przednie. Na prostej drodze przy niewielkiej prędkości. Po
    > prostu wzięło i odpadło. Niech żyją francuzy.

    W poldku w czasie ruszasie się urwało. Półośka (czy coś w ten deseń) wzięła
    i dopękła się do końca. Wyglądało fajnie....

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 58. Data: 2010-08-29 10:14:40
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 28 Aug 2010 07:08:12 -0600, Maruda <j...@g...pl>
    wrote:

    > Masz racje. Najczesciej powodem uszkodzen samochodu jest kierowca.
    > Wsiadzie sie taki z mentalnoscia furmana do auta i zaraz pada mu
    > skrzynia, potem silnik potem potem.... Po prostu brak kultury technicznej.

    A jak pada alternator, czujnik położenia wału, a tłumik znika w
    oczach?

    r.
    _____________

  • 59. Data: 2010-08-29 12:15:15
    Od: " toyociarz" <b...@g...pl>

    > zapewne na grupach konkretnych marek. Dominują
    > posty o usterkach, a raczej nie widać takich że jakieś auta
    > zajebiście się sprawują ;-).

    dokladnie, po wizycie na forum corolli okazalo sie ze to jest najbardziej
    usterkowy pojazd na swiecie ;)... wszystkie posty to jakies problemy ;)

    a jak jest w w realu to kazdy wie ;)

  • 60. Data: 2010-08-29 13:10:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-29 12:15, toyociarz pisze:

    > dokladnie, po wizycie na forum corolli okazalo sie ze to jest najbardziej
    > usterkowy pojazd na swiecie ;)... wszystkie posty to jakies problemy ;)
    >
    > a jak jest w w realu to kazdy wie ;)

    Oczywiście, że każdy (czytający grupę) wie - psują się tak samo jak
    inne, tyle, że gdy są na gwarancji i przeglądy robi się w ASO, to bez
    wiedzy właściciela wymienia mu się psujące się pierdoły, tak by nie
    wpisywać nic do książki serwisowej i bazy danych. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl