  • Data: 2022-04-29 09:52:18
    Temat: Re: Nieznana Zachodowi elektronika
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Apr 2022 00:32:41 +0200, Marek wrote:
> [...]

    Widicony juz chyba dawno nie. Nie wiem czy dzialaly na cieplo
    Teraz jakies matryce ... CdS, PbS, a moze i "bolometry".

    Kamera video ... nie dziala w nocy. W chmurze, we mgle.
    Ale czy takiej nie ma ... czesto chyba jest.

> [...]
    > profilaktycznie zakładam, że skoro czegoś jednak nie ma (w
    > zastosowaniu) to niekoniecznie to wynika z średniowiecznych poglądów
    > współczesnych projektantów (nie tylko radzieckiej) techniki
    > wojskowej.
    > Nadzwyczajne (twoje) twierdzenia (że da się w warunkach bojowych z
    > "matrycą z AI" wbrew temu co się produkuje obecnie) wymagają
    > nadzwyczajnych dowodów, jakie musisz przedstawić. Chyba inaczej się
    > nie da bo wygląda na to, że stoisz kontrą do współczesnej techniki
    > wojskowej. Ja nie kpię, też jestem ciekaw czy się da.

    No nie wiem - Javeliny chyba maja aktywne przetwarzanie obrazu.
    Tomahawki tez cos maja, nawet jesli to nie jest obraz widzialny.
    A mialy to daaaawno temu.

    rakiety przeciwokretowe tez cos ciekawego muszą mieć, nawet jesli
    to "matryca radarowa".

    Swoja droga interesuje mnie ta technika radarowa - srednia rakieta
    p-lot ma chyba za mała srednice na precyzyjny radar.
    Przeciwokretowa ma chbyba z pol metra srednicy ... zawsze to lepiej,
    ale czy nie za mało?

    No, skrzydelka moze miec, to rozmiar anteny rosnie.

    J.