-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask
.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "Wojtekk" <u...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Niezły sposób naruszanie na śliskim
Date: Fri, 29 Jan 2010 12:35:25 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 28
Message-ID: <hjuh2f$4aj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <hjt0ug$oq7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<c...@z...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 48.63.classcom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1264764815 4435 195.150.63.48 (29 Jan 2010 11:33:35 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 11:33:35 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251109
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
news:ce19933f-8a4e-4f89-936c-65218730d046@z26g2000yq
m.googlegroups.com...
> Teraz jak to sie zachowuje przy ruszaniu:
> Safrane: mozna ruszac bez uzycia gazu (nawet na suchym) - nie zadusi
> sie niczym traktor
> Xsara: podobie choc w mniejszym stopniu
> Brava: aby ruszyc i nie zadusic badz nie zatelepac trzeba dac gazu i
> wkrecic troche obroty.
> Na sniegu efekt jest taki, ze nietrudno o zabuksowanie, tymczasem w
> wymienionych francuzach po prostu puszcza sie powoli sprzeglo bez gazu
> i autko powoli sobie rusza bez poslizgu.
> Ciekaw jestem doswiadczen uzytkownikow aut z jeszcze bardziej
> wysokoobrotowymi motorami (np jakies ponad stukonne 1.4)?
Ciekawe, w każdym aucie, które miałem bez problemu można było ruszyć na asfalcie
bez dodawania gazu i to nawet pod lekką górkę. Widocznie zależy to nie tylko od
momentu silnika, ale również od przełożenia na pierwszym biegu i od precyzji
działania sprzęgła.
Oto te najsłabsze przykłady:
Fiat 125p wersja 1300, z tego co pamietam około 65KM.
Polonez Caro Plus 1600, 76KM
Kia Rio 1350, 82KM.
Pozdrawiam
Wojtek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.10 12:48 Gom
- 29.01.10 12:49 kamil
- 29.01.10 13:07 Brzezi
- 29.01.10 13:12 Gom
- 29.01.10 19:19 Tomasz Pyra
- 29.01.10 19:45 Osiak
- 30.01.10 02:23 Borys Pogoreło
- 30.01.10 10:43 Ludvigus
- 31.01.10 14:12 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 31.01.10 18:49 V-Tec
- 01.02.10 11:34 bratPit[pr]
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=