  • Data: 2010-01-29 12:32:02
    Temat: Re: Niezły sposób naruszanie na śliskim
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pią, 29 sty 2010 o 10:34 GMT, Osiak napisał(a):

    > No wlasnie
    > Ja jak nie moge ruszyc to otwieram okno kierowcy, wlaczam D-rive
    > wysiadam z samochodu i pcham go do przodu. Jak juz wyjedzie z
    > zaspy to wsiadam i juz :-)

    Raczej nie jestem przekonany do takiego sposobu, bo po puszczeniu hamulca
    kola sie nie kreca, wiec sila napedowa jest dosyc mala, i pchniecie duzo
    nie da :(

    Ostatnio parkujac wpadlem w takie nierownosci/koleiny/dolki z z
    zamarznietego sniegu, tak ze tylko jedno kolo stalo na plaski, akurat to
    napedowe, nie dalo sie wyjechac, 3 moim kolegow ledwo udalo sie mnie
    wypchnac, bed dodawania gazu nic by nie wyszlo... poza zaraz przed maska
    mialem kolejny samochod...

    Pozdrawiam
    Brzezi