  • 11. Data: 2009-07-27 19:27:56
    Temat: Re: Niezawdono?ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfur
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >Romet po prostu lepszy był jakościowo niż simson, tak?

    A gdzie ja to powiedzialem?;) Parchatego podwozia i jego rozwiazan
    "zastepczych", ktorych nawet chinczyk wspolczesny by sie wstydzil
    nigdym nie chwalil:)
    Mowilem o wale, skrzynia biegow 2biegowa w porownaniu do S51 zreszta
    tez. Nie wiem czy to jest kwestia lepszosci jakosciowej, bo o ile mie
    pamiec nie myli to nie udalo sie tu zdefiniowac jednoznacznie tego
    pojecia. Wiec mowie tylko o trwalosci. Ta zas wynika w wiekszej albo
    najwiekszej czesci z obciazenia, w pomniejszej z zastosowanych
    rozwiazan konstrukcyjnych. Zastosowane materialy srednio po rowno -
    znaczy w obu przypadkach wlasciwe;)
    Wal w rometowatych jest nie do zajebania, w simsonach jest.
    W motocyklu 50ccm zaleznosc trwalosci od wydajnosci silnika jest
    widoczna jak na dloni, nagiej i nieowlosionej.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 12. Data: 2009-07-27 20:31:52
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    > Wal w rometowatych jest nie do zajebania, w simsonach jest.

    Tylko dochodzi kwestia o jakim wale wlozonym do Simsona mowisz.
    Bo chyba nie o DDR a chinskim wlasnie.

    A swoja droga to ciekawych prawd mozna sie doszukac w komentarzach
    tego arta:

    > Na skuter trzeba dać co najmniej 4-5 tysięcy i kupować taki, który jest
    > bezawaryjny (tzn. ma silnik dwusuwowy).

    hmmm, ciekawe.

    Lukasz Baranski
    Honda NT650V1 Deauville, Warszawa

  • 13. Data: 2009-07-27 20:42:26
    Temat: Re: Niezawdono&#65533;ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfur
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Jul 2009 19:05:50 +0000 (UTC), "Jaco"
    <e...@g...pl> wrote:

    >Nie mam zamiaru bronić chin, ale o czym to ?

    Nie wiem, nie czytam, ja tylko pisze.

    >O skuterze (jednym ze sprzedanych setek tysięcy) czy o sprzedawcy który ma
    >wszystko w d... ???

    I ten jeden z tych tysiecy taki wybrakowany ?

    >Bo takie teksty znajdziesz o każdym najbardziej markowym sprzęcie:
    >http://www.4x4.pl/artykul/142_Nie_takie_ASO_Volvo_d
    obre_jak_je_maluja.html

    Ale po mojemu to tu masz blad mechanika, a nie gowniany material.
    Chyba ze chodzi o to ze silnik mial zmielic to pozostawione narzedzie
    i jakby nigdy nic krecic sie dalej ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 14. Data: 2009-07-27 21:16:28
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> wrote in message
    s.googlegroups.com...

    > hmmm, ciekawe.

    Chodzi ogolnie o to, ze nieraz male 4T wcale trwaloscia nie grzeszyly -
    malutenki silnik, wiec i zawory male, krzywki male, delikatne to wszystko i
    w ogole... niemniej tak bylo niegdys, teraz wydaje mi sie, ze juz zaczyna
    byc "normalnie" ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2009-07-28 00:51:19
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:

    >Tylko dochodzi kwestia o jakim wale wlozonym do Simsona mowisz.
    >Bo chyba nie o DDR a chinskim wlasnie.

    Mam praktyke tylko w oryginalnych z suhl wiec o innych sie nie
    wypowiadam.
    Dosyc duza praktyke;)
    A Ty?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 16. Data: 2009-07-28 06:35:01
    Od: fv <f...@c...com>

    Jacot wrote:
    > O przekrojach... na takie "kable rozruchowe" w handlu co
    > maja oznaczenia 125A, 200A, 400A... trzeba klienta uprzedzac, zeby
    > nie pomyslal ze to ma cos wspolnego z amperami bo kabel o przekroju
    > 1,5 stopilny sie na samo wspomnienie o 400 amperach...

    Oj bo nie rozumiesz. To jest kabel do rozrusznika z półki obok. 400A Made in China.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 17. Data: 2009-07-28 13:42:25
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Dla nieklikatych, skut sie zjebal, a sprzedawca ma klienta w dupie.

    Był artykuł o tych skuterkach.Importer pisał, że dostaje skutery w paczkach
    i sam je składa.
    Rzadko mu się zdarzało, żeby części w jednej paczce stanowiły komplet.
    Prawie jak w produkcji FSO 125p z końca produkcji - blachy były dobierane
    ręcznie bo tłocznie miały już taki rozrzut, że co element to inny wychodził
    :-)
    Prawie jak tu: http://tinyurl.com/2bdgfg

  • 18. Data: 2009-07-28 13:53:54
    Od: Arni <a...@N...spam>

    CeSaR pisze:
    > Prawie jak w produkcji FSO 125p z końca produkcji - blachy były
    > dobierane ręcznie bo tłocznie miały już taki rozrzut, że co element to
    > inny wychodził :-)
    > Prawie jak tu: http://tinyurl.com/2bdgfg

    no sorry ale od dawna wiadomo ze ręczna robota jest najdokladniejsza i
    dlatego tylko luksusowe marki buduje sie ręcznie

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 19. Data: 2009-07-28 23:15:40
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    >To Ty nie wiesz, że każdy sprzęt może się popsuć?

    Jak może działać skuter składany przez 5-letnie dzieci z ołowianym
    gaźnikiem. Awaria układu elektrycznego mnie wcale nie dziwi bo te kable są o
    przekroju włosa. Śledzę rynek skuterów od 2003 roku i po tylu informacjach
    każdy powinien wiedzieć, że te silniki "na licencji Yamahy" są nieudolnymi
    podróbkami. Wykonane w technologi 4T , 50 ccm silniki to jakaś porażka.
    Ledwo to rusza z miejsca - moc 2 - 3 konie, zawory do regulacji co 1000 km,
    duże opory toczenia (słynne chińskie łożyska ), rdzewiejący korpus i śruby z
    ołowiu to w tych sprzętach norma. Jedyna zaleta to niskie spalanie. Po
    najmniejszej glebie plastiki jak z cukru rozwalają się tak , że bez szczotki
    trudno je zebrać z jezdni. Ja miałem włoski skuter za 8 tys. i narzekałem bo
    się raz popsuł ale to co przyjeżdża z Chin to wogóle nie powinno być
    dopuszczone do sprzedaży. Nic dziwnego, że silnik umiera po 6000km jak
    skuter ma takie łożyska, że opór toczenia powoduje nadmierne obciążenia
    układu napędowego. Oni chyba nawet nie blokuja tych skuterów bo on normalnie
    nie jest w stanie jeździć więcej niż 50km/h. Ciekawe ile czasu jeszcze
    minie, żeby ludzie doszli do wniosku, że nawet za 1000zł nie opłaca się
    kupić tego pojazdu.

    --

    DarkDaro
    Yamaha T-Max 500

  • 20. Data: 2009-07-29 00:03:26
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik DarkDaro napisał:

    > Ciekawe ile czasu jeszcze
    > minie, żeby ludzie doszli do wniosku, że nawet za 1000zł nie opłaca się
    > kupić tego pojazdu.

    Ciekawe. Wedgług twojego wywodu to mój egzemplarz nie ma prawa istnieć.
    Może mam jakąś jakąś japońską podróbkę chińskiego skutera?