  • 1. Data: 2009-07-27 22:54:00
    Temat: takie jakby przywitanie...
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Witam.
    niedawno dolaczylem do braci 2oo, i poprosze o nakierowanie watpliwosci ;-)

    1. jak jest przyjete, w temacie "lewa w gore" - skutery tez?
    2. a co z niezwykle dzielna policja na hulajnogach? bo mnie ostatnio
    "kiwneli", i odkiwnalem. slusznie?
    3. gdzie w waw kupic bandamke (?) - bo jak widze, po swoim gardle, jest
    problem. nigdzie nie ma ;(
    4. moze bym sie wybral na jakis "spęd" - ale skad o nim info?

    pozdrawia szczesliwy posiadacz kanapy pt. intruder m800 ;-)

    Alex.

  • 2. Data: 2009-07-28 02:17:50
    Temat: Re: takie jakby przywitanie...
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Alex D. B. pisze:
    > Witam.
    > niedawno dolaczylem do braci 2oo, i poprosze o nakierowanie watpliwosci ;-)
    >
    > 1. jak jest przyjete, w temacie "lewa w gore" - skutery tez?

    Cos ty. Człowiekiem się jest od 500 cm3 w górę (a męcizną od lytra,
    ewentualnie ulgowo od 650)
    > 2. a co z niezwykle dzielna policja na hulajnogach? bo mnie ostatnio
    > "kiwneli", i odkiwnalem. slusznie?
    Miłe moim zdaniem.
    > pozdrawia szczesliwy posiadacz kanapy pt. intruder m800 ;-)
    no to cię witam, na gs pięćsetce

  • 3. Data: 2009-07-28 05:23:45
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Alex D. B. pisze:
    > Witam.
    > niedawno dolaczylem do braci 2oo, i poprosze o nakierowanie watpliwosci ;-)
    >
    > 1. jak jest przyjete, w temacie "lewa w gore" - skutery tez?

    Małe nie, nie będą wiedzieć o co chodzi; chyba że zaczną pierwsi
    > 2. a co z niezwykle dzielna policja na hulajnogach? bo mnie ostatnio
    > "kiwneli", i odkiwnalem. slusznie?
    Kiwaj, trzeba budować dobry układ, może się to kiedyś odwdzięczyć
    > 3. gdzie w waw kupic bandamke (?) - bo jak widze, po swoim gardle, jest
    > problem. nigdzie nie ma ;(
    Nie kupuj, jeśli jeździsz w ramonesce, zamień ją na normalną kurtkę. Na
    chłodniejsze przejazdy nałóż polar z wysokim kołnierzem
    Np. www.scigacz.pl - na pierwszej stronie kalendarium imprez motocyklowych.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-07-28 07:46:51
    Od: PB <p...@b...pl>

    Tue, 28 Jul 2009 07:23:45 +0200, na pl.rec.motocykle, Piotr Rezmer
    napisał(a):

    > Małe nie, nie będą wiedzieć o co chodzi; chyba że zaczną pierwsi

    sie zdziwisz nie raz;-))))) (jezdzacy na małym;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 5. Data: 2009-07-28 07:56:11
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    > Cos ty. Czlowiekiem sie jest od 500 cm3 w gore

    > no to cie witam, na gs piecsetce

    a czy gs500 sie lapie ? bo ma 487 ;)

    --
    pozdr
    janku

  • 6. Data: 2009-07-28 08:10:35
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> napisał w
    wiadomości news:h4m213$chi$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie kupuj, jeśli jeździsz w ramonesce, zamień ją na normalną kurtkę. Na
    > chłodniejsze przejazdy nałóż polar z wysokim kołnierzem

    no wlasnie mi nie pasi - gardlo juz przewialem.
    na razie jezdze w takim 'rekawie" z poliestru, i jest wyraznie lepiej.
    zeby bylo smieszniej, przewialem sie podczas max upalow, jadac po miescie w
    podkoszulku ;-)

    > Np. www.scigacz.pl - na pierwszej stronie kalendarium imprez
    > motocyklowych.

    dzieki ;-)

    Alex.

  • 7. Data: 2009-07-28 08:32:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Piotr Rezmer wydusił z siebie te słowy:

    > Kiwaj, trzeba budować dobry układ, może się to kiedyś odwdzięczyć

    ja zawsze kiwam , zwykle odkiwną. Generalnie motocyklista, to motocyklista i
    napewno bliżej mi do nich, niż do tych co "czysta na gumie"

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 8. Data: 2009-07-28 08:37:47
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Ja kiwam do motocyklistów na kursie (L)
    Żaden mi nie odkiwnął jeszcze, stres?
    Mijam ich wielu, bo mam PORD pod nosem.

    Vir

    Duża czarna bawarka, od jutra również mała czarna japonka

  • 9. Data: 2009-07-28 09:16:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Vir wydusił z siebie te słowy:

    > Ja kiwam do motocyklistów na kursie (L)
    > Żaden mi nie odkiwnął jeszcze, stres?
    > Mijam ich wielu, bo mam PORD pod nosem.

    mi raz odkiwnął .. ale on wyglądał na takiego, ktory dłużej jeździ na
    motocyklu niż instruktor ;-)

  • 10. Data: 2009-07-28 11:13:25
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > ja zawsze kiwam , zwykle odkiwną. Generalnie motocyklista, to
    > motocyklista i napewno bliżej mi do nich, niż do tych co "czysta na gumie"

    mam ubaw kiwając z Dniepra-większość plastiku uważa mnie wtedy chyba za
    pierdopęda lub lecącego po flaszkę do GSu i nieodmachuje:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S