    From: "DarkDaro" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Niezawdono ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfur
    Date: Wed, 29 Jul 2009 01:15:40 +0200

    >To Ty nie wiesz, że każdy sprzęt może się popsuć?

    Jak może działać skuter składany przez 5-letnie dzieci z ołowianym
    gaźnikiem. Awaria układu elektrycznego mnie wcale nie dziwi bo te kable są o
    przekroju włosa. Śledzę rynek skuterów od 2003 roku i po tylu informacjach
    każdy powinien wiedzieć, że te silniki "na licencji Yamahy" są nieudolnymi
    podróbkami. Wykonane w technologi 4T , 50 ccm silniki to jakaś porażka.
    Ledwo to rusza z miejsca - moc 2 - 3 konie, zawory do regulacji co 1000 km,
    duże opory toczenia (słynne chińskie łożyska ), rdzewiejący korpus i śruby z
    ołowiu to w tych sprzętach norma. Jedyna zaleta to niskie spalanie. Po
    najmniejszej glebie plastiki jak z cukru rozwalają się tak , że bez szczotki
    trudno je zebrać z jezdni. Ja miałem włoski skuter za 8 tys. i narzekałem bo
    się raz popsuł ale to co przyjeżdża z Chin to wogóle nie powinno być
    dopuszczone do sprzedaży. Nic dziwnego, że silnik umiera po 6000km jak
    skuter ma takie łożyska, że opór toczenia powoduje nadmierne obciążenia
    układu napędowego. Oni chyba nawet nie blokuja tych skuterów bo on normalnie
    nie jest w stanie jeździć więcej niż 50km/h. Ciekawe ile czasu jeszcze
    minie, żeby ludzie doszli do wniosku, że nawet za 1000zł nie opłaca się
    kupić tego pojazdu.

    --

    DarkDaro
    Yamaha T-Max 500