  • 21. Data: 2009-07-29 11:45:02
    Temat: Re: Niezawdono ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfur
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 29 Lip, 02:03, Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> wrote:

    > Ciekawe. Wedgług twojego wywodu to mój egzemplarz nie ma prawa istnieć.
    > Może mam jakąś jakąś japońską podróbkę chińskiego skutera?
    Kolejny Mustafa. Zaraz pewnie napiszesz, zrobiłem nim aż 2500km i
    jeszcze jeździ.

    --
    Artur

  • 22. Data: 2009-07-29 12:56:32
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik Artur Zabroński napisał:

    > Kolejny Mustafa. Zaraz pewnie napiszesz, zrobiłem nim aż 2500km i
    > jeszcze jeździ.

    E tam. Jak komuś się skuter nie rozpadł to zaraz musi być fanatykiem?
    Stwierdzam tylko że mój egzemplarz nie ma żadnej z wymienionych
    wcześniej cech. Jak chcesz to możesz obejrzeć.

  • 23. Data: 2009-08-02 18:51:19
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    >Kolejny Mustafa. Zaraz pewnie napiszesz, zrobiłem nim aż 2500km i
    >jeszcze jeździ.

    Podobno dobre chińczyki to nawet do 3000 km wytrzymują bez kapitalki :-)

    --

    DarkDaro
    Yamaha T-Max 500