  • 71. Data: 2018-07-18 19:36:40
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Liczy sie Budzik efekt koncowy. Zalozony cel to doprowadzenie do sytuacji w ktorej
    ludzie beda bez przypominania placili mandaty. Nawet jak informacja byla zmyslona to
    spowodowala ze informacja ze za nie zaplacone mandaty drutuja poszla w swiat. A jak
    nie byla zmyslona to koszt akcji zamknal sie w szesnastu zlotych. Kazdy co mial cos
    za uszami i dowiedzial sie o czterodniowym areszcie bohaterki artykulu zaplacil
    zalegle mandaty. Jestem za takimi akcjami. Sa tanie i przynosza wymierne efekty.

  • 72. Data: 2018-07-18 22:13:41
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 lipca 2018 09:21:19 UTC-5 użytkownik Kris napisał:

    > Niby jak?

    > Jak fotoradar fotkę strzeli to nie ma od razu mandatu tylko jest pisemna prośba do
    osoby która w wydz. komunikacji figuruje jako właściciel o wskazanie kierowcy

    O ile wysla dobrze, bo jak wysla gdzie indziej albo literowke machna to sie czlowiek
    nie dowie. Albo listonosz leniwy i nosic mu sie nie chce. I to nie sa przypadki
    niemozliwe.

    > Póki co właściciel auta z automatu mandatów nie dostaje

    powiadomienia byly wysylane w kosmos >zamiast na adres podroznika.
    > Tak to nie działa

    Dziala jak dziala, jakims cudem takie przypadki sie trafiaja i to na tyle czesto ze
    jednak jest sie czym martwic.

  • 73. Data: 2018-07-18 22:34:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    zalegle mandaty. Jestem za takimi akcjami. Sa tanie i przynosza wymierne efekty.

    Sześć lat temu się przeprowadziłem do własnego domu. Dopełniłem
    wszelkich formalności meldunkowych. Pomimo to przeróżne instytucje
    wysyłają jeszcze pisma na stary adres. Nawet pomimo tego, że dodatkowo
    złożyłem pisma w tych instytucjach i poinformowałem o nowym miejscu
    zamieszkania oraz nowym adresie do wysyłki. I co z tego, że powiadomiłem
    i US i ZUS, skoro jakieś niedorobione urzędniki wyciągają dokumenty
    sprzed lat, a w nich jest stary adres zamieszkania i na ten adres
    wysyłają korespondencję. Miałem już kilka takich sytuacji, że musiałem
    się tłumaczyć i składać wyjaśnienia w ZUS i w US za ich pomyłki. Tylko
    dlatego, że jakaś cipa nawet nie sprawdziła pod jakim adresem obecnie
    mieszkam.

    Teraz sobie wyobraź, że zaocznie prowadzone są postępowania w trybie
    administracyjnym i wydawane są postanowienia, równoznaczne z wyrokami
    sądowymi, które mogą być skierowane na drogę egzekucji.

  • 74. Data: 2018-07-18 22:34:45
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia 18 Jul 2018 14:00:11 GMT, Budzik napisał(a):

    > Porównujesz rzeczy nieporównywalne...
    > Oszczedzanie na parkingu to po prostu oszczedzanie - parkujesz tam gdzie
    > wolno i nie ma opłaty zamiast płacic.
    > Do tego 7zł x np 20 dni w miesiacu - 140 = 2000 rocznie.

    Mówimy o parkowaniu SUVa na trawniku, przejściu dla pieszych, drodze
    rowerowej, po to by oszczędzić kilka złotych za płatny parking.
    W Gdyni ludzie parkują na schodach Teatru Muzycznego, gdy parking podziemny
    pod teatrem jest pusty. Cztery godziny parkowania dla posiadaczy biletu na
    spektakl kosztuje bodajże 10 PLN. I ludzie ryzykują mandat dla tej dychy.
    https://m.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdynia-ogranicza-
    parkowanie-na-chodnikach-n119752.html#fancy-3

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 75. Data: 2018-07-18 22:54:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 22:34, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > administracyjnym i wydawane są postanowienia, równoznaczne z wyrokami
    > sądowymi, które mogą być skierowane na drogę egzekucji.

    Ciekawe czy komuś przepada 500+ gdy zmieni bank. :-)

    Robert

  • 76. Data: 2018-07-18 23:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > bohaterki artykulu zaplacil zalegle mandaty. Jestem za takimi
    > akcjami. Sa tanie i przynosza wymierne efekty.

    Mamy zdecydowanie różne podejscie do wolnosci obywatelskich.
    Nie podoba mi sie sytuacja kiedy ktos za 2% srednich przychodów jest
    zatrzymywany, wieziony itd.
    Skoro oczekiwanym efektem było to zeby ta osoba zpałaciła, skoro daje sie
    takie uprawnienia strazy granicznej to nic nie stoi na przeszdzie w XXI
    w. zeby mozna było na miejscu wyciagnac karte, kliknac i zapłacic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 77. Data: 2018-07-18 23:30:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Klinac karta to mozna zaplacic w regulaminowym terminie. Jak sie komus nie chcialo to
    musi sie liczyc z nidogodnosciami. Zawsze bronisz oszustow czy tylko wtedy jak
    oszukuja nie ciebie albo gdy sam oszukujesz? Jak znam zycie to po artykule jak miales
    zalegle mandaty to dzisiaj "w zebach zaniosles pieniadze na poczte".

  • 78. Data: 2018-07-18 23:54:25
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 18-07-2018 o 16:21, Kris pisze:

> [...]
    > Póki co właściciel auta z automatu mandatów nie dostaje

    powiadomienia byly wysylane w kosmos >zamiast na adres podroznika.

    Przeczytaj te przypadki:

    http://elka.pl/content/view/85514/79/

    https://www.dziennikwschodni.pl/kraj-swiat/sprzedali
    -samochod-juz-rok-temu-musza-placic-za-nie-swoje-man
    daty-z-holandii,n,1000221878.html

    yabba

  • 79. Data: 2018-07-19 01:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > komus nie chcialo to musi sie liczyc z nidogodnosciami. Zawsze
    > bronisz oszustow czy tylko wtedy jak oszukuja nie ciebie albo gdy

    Jak juz jestes taki praworzadny to powinienes wiedziec ze ktos kto nie
    płaci mandatu, nie jest oszustem! Stosujac taka nomenklature jestes
    kłamcą.
    ale nie dziwi mnie to ze nie zrozumiałes tego o czym pisałem i
    oczekiwanie przyjaznego panstwa pomyliłes z obroną "oszustów"...

    > Jak znam zycie to po artykule jak miales zalegle
    > mandaty to dzisiaj "w zebach zaniosles pieniadze na poczte".

    W zebach to ewentualnei mozesz gazete zonie przynosic...
    A tylko debile z jakakolwiek płatnoscia na poczte chodzą (to tak a propos
    twojej znajomosci zycia)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 80. Data: 2018-07-19 01:25:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje. Jest zlodziejem.