    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <3...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 18 Jul 2018 22:34:01 +0200

    > Liczy sie Budzik efekt koncowy. Zalozony cel to doprowadzenie do sytuacji w ktorej
    ludzie beda bez przypominania placili mandaty. Nawet jak informacja byla zmyslona to
    spowodowala ze informacja ze za nie zaplacone mandaty drutuja poszla w swiat. A jak
    nie byla zmyslona to koszt akcji zamknal sie w szesnastu zlotych. Kazdy co mial cos
    za uszami i dowiedzial sie o czterodniowym areszcie bohaterki artykulu zaplacil
    zalegle mandaty. Jestem za takimi akcjami. Sa tanie i przynosza wymierne efekty.

    Sześć lat temu się przeprowadziłem do własnego domu. Dopełniłem
    wszelkich formalności meldunkowych. Pomimo to przeróżne instytucje
    wysyłają jeszcze pisma na stary adres. Nawet pomimo tego, że dodatkowo
    złożyłem pisma w tych instytucjach i poinformowałem o nowym miejscu
    zamieszkania oraz nowym adresie do wysyłki. I co z tego, że powiadomiłem
    i US i ZUS, skoro jakieś niedorobione urzędniki wyciągają dokumenty
    sprzed lat, a w nich jest stary adres zamieszkania i na ten adres
    wysyłają korespondencję. Miałem już kilka takich sytuacji, że musiałem
    się tłumaczyć i składać wyjaśnienia w ZUS i w US za ich pomyłki. Tylko
    dlatego, że jakaś cipa nawet nie sprawdziła pod jakim adresem obecnie
    mieszkam.

    Teraz sobie wyobraź, że zaocznie prowadzone są postępowania w trybie
    administracyjnym i wydawane są postanowienia, równoznaczne z wyrokami
    sądowymi, które mogą być skierowane na drogę egzekucji.