  • 161. Data: 2018-07-21 17:25:57
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2018 16:54:00 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Chłopie sam w dotyczącym tego przypadku wątku naprodukowałeś
    > kupę maili na p.s.prawo a teraz się dopytujesz czy to prawda?

    Bo mi sie zjawisko nie podoba, ale o ile pamietam, to nikt nie
    wyjasnil jak tam dokladnie bylo.

    > Był.
    > I jak sobie przypomnę ilu idiotów przekonywało mnie że adres
    > zameldowania nie jest obowiązkowy ani potrzebny to aż mi ich żal.

    Czyli sam sobie winny, a machina zadziala prawidlowo ?

    Widac po prostu trzeba w PESEL dolozyc jedna rzecz - adres do
    korespondecji.
    Choc rzad chyba ma inny pomysl i jakies elektroniczne awizo sie
    pojawia.
    Albo po prostu sie wprowadzi obowiazek przegladania swojej skrzynki w
    e-Urzedzie raz na tydzien i szlus :-P

    J.

  • 162. Data: 2018-07-21 17:50:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co Ci sie nie podoba? Podobalo Ci sie bedzie jak sto tysiecy ludzi bedzie Ci winne
    kazdy zlotowke. Jak do nich dzwonisz to maja ustawiony dzwonek " dzwoni debil, dzwoni
    debil, dzwoni debil ". A Ty nie masz co zrec. Jedyne wyjscie w takiej sytuacji to
    wpierdolic co tysiacznemu zeby sie roznioslo ze za zlotowke bijesz i zaraz wiekszosc
    odda. Nie panstwo ma pilnowac czy obywatele prawdziwe adresy podaja.

  • 163. Data: 2018-07-21 18:34:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2018 08:50:38 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Co Ci sie nie podoba?

    Nie podoba mi sie, jak panstwo naklada na mnie dodatkowe obowiazki.

    Ale moze jestes juz emerytem, i nawet ci sie podoba, ze musisz raz na
    tydzien poczte odwiedzic, bo po co jacys listonosze - niech kazdy
    sobie sam odbiera ...

> [...]
    > roznioslo ze za zlotowke bijesz i zaraz wiekszosc odda. Nie
    > panstwo ma pilnowac czy obywatele prawdziwe adresy podaja.

    A ponoc mamy demokracje. Jak tych tysiece pobitych i dziesiatki
    tysiecy ktorym sie to nie podoba, zaglosuja, to sie posadzi
    imperialistycznego wyzyskiwacza :-)

    W takiej GB ludzie nie maja dowodow osobistych.
    Bo uwazaja, ze jak panstwo czegos chce, to musi sie postarac.

    No i panstwo sie stara, a oni za to placa :-)

    J.

  • 164. Data: 2018-07-21 19:52:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > W języku polskim mamy trochę takich frazeologizmów.
    > Chyba nie jest to zaskoczeniem?

    No moze i racja... :)

    > A tak a propos "po polsku": nic nie może zniknąć się. Może tylko coś
    > zniknąć, czyli coś może stać się niewidzialne.
    > Można coś uczynić niewidzialnym, ale nie da się tego czegoś zniknąć.

    Celowo uzyłem formy zniknac sie, zeby podkreslic nieudolny styl
    przedpiscy..

    A w temacie nic sie nie udało?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 165. Data: 2018-07-21 20:41:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakie dodatkowe? Obowiazek meldunkowy byl od zawsze, przed wojna byl. Poza tym
    wypelniajac dowolnego pita podajesz adres zamieszkania. To samo przy ubezpieczeniu.
    Gdzie masz dodatkowy obowiazek? Dodatkowy to taki ktorego nie bylo i wprowadzili. Myk
    w tym ze znam osoby ktore nie mieszkaja tam gdzie sa zameldowane i zamiast pisac w
    dokumentach tam gdzie jest wymagany adres zamieszkania wpisuja adres zameldowania. To
    ze sie tak dzieje to wina policji. Sa od sprawdzania czy prawo jest respektowane a
    nygusy nic nie robia. Mogli by posprawdzac czy ludzie mieszkaja tam gdzie sa
    zameldowani i rozdac troche mandatow.

  • 166. Data: 2018-07-21 21:13:15
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Nonsens. W doręczeniu chodzi o ... doręczenie. z Faktu, że ktoś przebywa
    > pod takim czy innym adresem nie wynika, że to jego adres. Jest
    > zasadniczy problem, że pisma sądowe nie są przekierowywane na żądanie
    > odbiorcy tak jak normalne listy by właśnie można było doręczyć. A
    > obowiązuje przy takich pismach doręczenie zastępcze. Gdzie jeszcze jest
    > coś takiego?!

    Ależ dlaczego nonsens? Przekierowania to w centrali telefonicznej może
    działają, ale nigdzie indziej :)

    Popatrz, zameldowany jesteś pod adresem A, mieszkasz natomiast pod
    adresem B, a lokalizację A wynajmujesz.
    Jak ktokolwiek wyśle na prawidłowy adres A, a wynajmujący nie odbierze
    (2x jak wiadomo), to technicznie Ty nie wiesz o niczym, a pismo zostało
    prawidłowo doręczone. Takie jest prawo.

    Kto jest winny (oprócz Tuska)?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 167. Data: 2018-07-21 21:16:28
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > I tak to działa wszędzie, np droga osiedlowa na której zawsze się znajdą
    > ścigacze, zamiast kilku wyłapac i przykładnie ukarać to karze się
    > wszystkich robiąc progi zwalniające. I tak jest ze wszystkim, niestety :(

    Znam ciekawy przypadek z progami.
    Komuś ścigacze przeszkadzały, wydreptał w gminie próg na drodze.
    Teraz ma hamowanie, puk-puk zawieszenia i ruuuuuuuurrrrrraaaaa. :)
    Zdjąć progu się już oczywiście nie da. Prościej było sypialnie przenieść
    na inną stronę domu.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 168. Data: 2018-07-21 21:26:50
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Dawaj przykąldy tych programów co to potzrenbuje "prosta działalność instalatora"

    Musi być komputer, niestety.
    Musisz mieć możłiwość posłania plików kontrolnych do US, musisz
    prowadzić KPiR w kompie (ręcznie już nie wolno). Musisz mieć profil
    zaufany (zwał jak zwał) w ZUS, a tego bez kompa i przeglądarki i
    internetu nie zrobisz, może jeszcze coś się znajdzie...

    Fakt jest natomiast taki, że jest dużo darmowych programów robiących
    wystarczająco dobrze to wszystko o czym piszę. Opłat nie musi być, ale
    kom z programami jest niezbędny.

    Ja tylko pytam, co ma zrobić 70 letni gość ostrzący noże i nożyczki,
    albo 65 letni szewc? NIe mają kompa, nie znają się, nie ogarną tego...
    mają zapłacić za obsługę komputera komuś? A kto im za to zwróci pieniądze?
    Jak dla mnie, to bardzo nieuczciwe podejście. Gdyby komputer był
    wymagany, ale nie w sposób twardy* (czyli istniała by opcja robienia
    tego wszystkiego ręcznie) to było by ok.

    Miłego.
    Irek.N.
    * np: deklarujesz potrzebę i dostajesz zgodę na ręczne prowadzenie tematu

  • 169. Data: 2018-07-21 21:50:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-21 o 19:52, Budzik pisze:

    > A w temacie nic sie nie udało?

    Szczerze?
    Odniosłem się tylko do tego, co napisałeś. Nie zastanawiałem się, czy
    wypowiedź, do której się odniosłem, miała związek z tematem. Byłem
    święcie przekonany, że nie piszesz bez związku.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 170. Data: 2018-07-21 21:57:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2018 21:13:15 +0200, Irek.N. napisał(a):

    > Ależ dlaczego nonsens? Przekierowania to w centrali telefonicznej może
    > działają, ale nigdzie indziej :)

    Na poczcie dzialaja !
    Ale nie dla pism sadowych.

> [...]
    > Jak ktokolwiek wyśle na prawidłowy adres A, a wynajmujący nie odbierze
    > (2x jak wiadomo), to technicznie Ty nie wiesz o niczym, a pismo zostało

    W zasadzie Tusk.
    Czemu przez 8 lat nie zmienil tych komuszych przepisow, ktore
    powoduja, ze ktos mieszka w B, a jest zameldowany w A ...

    No ale Kaczynski tez nie zmienil.

    J.