  • 121. Data: 2018-07-20 15:48:41
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ty jak juz zajebiesz to jak lysy jajami o beton. Miesiecznie 5 godzin ok. Ale nie
    na 8 godzin 5 godzin wypelniania papierow do urzedow.

    Prowadziłeś? Prowadzisz?

  • 122. Data: 2018-07-20 16:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > I co mi grozi?
    > Nie zareaguje na to zza wycieraczki to przyślą poczta.
    > Na podstawie wezwania włożonego za wycieraczkę jeszcze póki co na
    > lotniku nie zatrzymują

    Kazdemu kto rozumie to ze 100zł mozna kogoś wsadzic do wiezienia życze
    zeby trafił go taki zbieg okolicznosci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 123. Data: 2018-07-20 16:03:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 05:07, J.F. pisze:

    >>> https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,areszt-
    zamiast-wakacji-w-singapurze-brza-zalegly-mandat-na-
    100-zlotych,248607.html
    na lotnisku. W tym przypadku Anna Gliszczyńska była poszukiwana, ponieważ sąd
    prawdopodobnie zamienił niezapłacony mandat na karę aresztu"

    > Oby ci ktos kawal zrobil i wezwanie od SM/policji zza wycieraczki
    > zabral ...
    >
    > J.

    Nie musi kawału robić. Wystarczy, że deszcz namoczy i rozmyje napisy, a
    ulewny deszcz potrafi nawet taki papier rozpieprzyć na strzępy i ch....j
    wie czy to była reklama czy też pasożyt pozostawił.

  • 124. Data: 2018-07-20 16:13:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2018 15:49:02 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Prowadziłeś? Prowadzisz?

    Jak przy jednoosobowej działalności potrzebujesz 5godz dziennie na ogarnięcie
    papierologi to odpuść Sobie i zleć to profesjonalistą.
    Biura rachunkowe zrobią to za Ciebie w za kilkadziesiąt pln miesięcznie

  • 125. Data: 2018-07-20 16:18:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2018 16:00:07 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Kazdemu kto rozumie to ze 100zł mozna kogoś wsadzic do wiezienia życze
    > zeby trafił go taki zbieg okolicznosci...
    Jak widzisz nie wsadzili
    Zrozumieć powinieneś że jak masz kłopot(grasz w uja z systemem czy zwyczajnie
    zapomniałeś czy co tam innego wymyślisz) z zapłaceniem 100zł w wymaganym
    terminie(plus jeszcze czas na olewanie zapewne kolejnych wezwań i nawet pism z sądu)
    to mogą Ciebie spotkać pewne niedogodności.

  • 126. Data: 2018-07-20 16:19:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 02:49, kk pisze:

    > Nie o to chodzi. Napisałeś, że trafia pod właściwy adres co z natury
    > sprawy nie jest pewne. Bo można sprzedać komukolwiek.

    Ale moja wypowiedź miała właśnie sens, że pokazując umowę-zlecenie urząd
    natychmiast powinien wprowadzić dane do systemu i powiadomić o stanie
    faktycznym urząd za granicą. Wcale nie chodziło mi o to czy urząd
    prawidłowo dostarczy przesyłkę czy też nie. Nie ma to dla mnie żadnego
    znaczenia. Znaczenie natomiast ma to, że nie może być karany ten, który
    sprzedał auto.

    > No ale jak ludzik swobodnie sobie żyje to niekoniecznie wiadomo gdzie
    > na planecie przebywa i można se tylko bajać o "trafianiu pod właściwy
    > adres".

    Ale mnie to zwisa czy urząd wie gdzie on żyje.

    > Ja nie o tym.

    To o czym piszesz nie ma kompletnie znaczenia, bo nie o to mi chodziło,
    a to co z tym zrobi urząd kompletnie mi zwisa i powiewa. To już jest
    problem urzędu.

  • 127. Data: 2018-07-20 17:57:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie do wiezienia, do aresztu.

  • 129. Data: 2018-07-20 18:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Jak widzisz nie wsadzili

    Zatrzymali. Tez niedobrze.

> [...]
    > 100zł w wymaganym terminie(plus jeszcze czas na olewanie zapewne
    > kolejnych wezwań i nawet pism z sądu) to mogą Ciebie spotkać pewne

    Zrozumiec powinienes ze przy odpowiednim zbiegu okolicznosci poza
    zapomnieniem cała reszta moze odbyc sie bez twojej wiedzy.
    A jak pokazywał przykład mandatu zostawionego za szybą który ktos inny
    zabrał, nawet o zapomnieniu moze nie byc mowy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 128. Data: 2018-07-20 18:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > ogarnięcie papierologi to odpuść Sobie i zleć to profesjonalistą.
    > Biura rachunkowe zrobią to za Ciebie w za kilkadziesiąt pln

    Biuro rachunkowe za kilkadziesiat pln miesiecznie?
    Poprosze o jakeis namiary bo naprawde nie chce mi sie wierzyc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 130. Data: 2018-07-20 18:29:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2018 18:00:07 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Biuro rachunkowe za kilkadziesiat pln miesiecznie?
    > Poprosze o jakeis namiary bo naprawde nie chce mi sie wierzyc...

    Sprawdż prosze ile kasują biura rachunkowe za podstawową obsługę
    Przypomnę że o jednoosobowej działalności piszemy.