  • Data: 2010-05-12 16:29:41
    Temat: Re: Niewinna
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości news:

    > Co to znaczy calosc idzie na drogi a reszta na pensje ?
    > Skad ma byc reszta skoro calosc poszla na jakis cel ?

    A czy to mój problem skąd?
    Jak się ktoś bierze za regulowanie jakichś dziedzin życia, to już staje się
    to jego problemem.

    > Ale nie moze naprawic wszystkiego co powinien bo na naprawy potrzebuje 10
    > mld zl dostaje 1 mld. Za co ma naprawic reszte ?

    Jak nie dostaną pensji/diet to zawsze na drogi więcej zostanie.

    > W panstwie drogi nie sa jedynym wydatkiem

    Ale ja nie ograniczam obowiązków państwa (które samo na siebie wzięło) tylko
    do dróg.
    Ja tylko protestuję przed utrzymywaniem fikcji.
    Po co utrzymywać bandę darmozjadów, która oprócz wystawiania szkodliwych
    znaków nie robi nic?

    > Ale dysponent nie moze przeznaczyc tyle srodkow ile trzeba. Np. na sama
    > sluzbe zdrowia mozna wydawac i 200 mld zlotych rocznie. Na drogi 100.

    Z tego darmozjady zeżrą 90%.

    > Budzet Polski to okolo 500 mld. Skad brac na to pieniadze ?

    Ciekawe że na pensyjki i dietki zawsze starcza.
    Więc może stąd.

    > Jak w takiej sytuacji (braku srodkow) moze odpowiadac za to dysponent ? Ma
    > wydrukowac sobie te pieniadze ?

    Może się nie brać za rzeczy które przekraczają jego możliwości, nikt go do
    tego nie zmusza.
    Rządzenie krajem to nie tylko frukta.

    > Przeciez to zupelna bzdura.

    Zwłaszcza jeśli ktoś żyje z tych ukradzionych z podatków pieniędzy, które
    trafiają do kieszeni darmozjazdów, zamiast tam gdzie powinny.

    > Moze nie za bardzo rozumiesz przyklad z panstwem

    Nie, to Ty nie rozumiesz co się do Ciebie piszę.
    Niech mi ten rząd odda składkę zdrowotną, z której i tak g... mam to sobie
    sam kupię ubezpieczenie zdrowotne.
    To samo dotyczy społecznego, w dużej części również dróg (kupię winietkę)
    itd